Tiramisu

Imi place foarte mult sa ii indulcesc pe cei dragi mie cu cate o prajiturica. Incerc de cele mai multe ori sa le fac cate o alta prajitura cel putin o data pe saptamana. Tiramisu este preferatul sotului meu, dar mie mi se parea destul de dificil de facut. Asta pana cand, intr-o zi o prietena draga mie mi-a spus: Aiurea! Ce vorbesti? Este cel mai simplu de facut si cea mai buna. Tiramisu este preferata mea si o fac cel putin o data pe luna. Ascultand-o, m-am hotarat sa o prepar pentru sotul meu, facandu-i astfel o surpriza exact de ziua lui. Mai jos, va prezint reteta si va astept sa imi spuneti cum vi se pare si daca se numara si printre preferatele dvs.

Ingrediente:

2 pachete de piscoturi,500 gr mascarpone,6 oua,400 gr zahar,200 gr smantana,cacao pt pudrat prajitura,1l cafea neindulcita,un praf de ssareare,esenta de midgale,esenta de rom

Mod de preparare:

1.Mixezi galbenusurile cu jumatate din zahar pana se topeste tot,apoi adaugi mascarpone si omogenizezi bine.

2.Bati 3 albusuri de ou spuma cu praful de sare  si restul de zahar si adaugi peste compozitia cu galbenusuri,mestecand incet si bine.La sfarsit pui smantana si esentele,incorporandu`le in crema.

3.Intr-o tava inalta asezi un rand de piscoturi inmuiate in cafea,torni jumatate din crema peste ele,apoi alt rand de piscoturi plus restul de crema deasupra.

Pudrezi prajitura cu cacao si o dai la rece pana a doua zi (neaparat).
Eeee..ce  spuneti? Nu-i asa ca este foarte simplu de preparat si extrem de gustoasa? Daaaa…asa a spus si sotul meu dupa ce a mancat-o prima data. Si astfel, am ajuns experta in Tiramisu 🙂 Foarte buna si yammmyyyy!!
Astept sa imi trimiteti poze cu retetele voastre preferate si modul lor de preparare; sa incerc si alte retete de dulciulete cu care sa ii servesc pe sotul si printesele mele.
Lasă un răspuns

