OOTD – Rochie de la Shein

Saptamana aceasta am primit cateva cadouri dragute, in avans pentru ziua mea. Printre ele se numara si aceasta rochita extraordinar de draguta, pe care o puteti vedea in fotografiile de mai jos.

Este o rochie foarte frumoasa si eleganta, din chiffon, cu buzunare, stil pencil, care mi-a placut foarte mult. Ce este cel mai important este ca se potrivesc marimile, astfel incat imi vine perfect.

12573876_946642812088361_8107590398010667058_n

Am purtat: Rochie Shein

Pantofi Shein

Deci, ce parere aveti de noua mea rochita? Nu-i asa ca e minunata?

2 gânduri despre “OOTD – Rochie de la Shein

Lasă un răspuns

