Invatati copilul sa mearga cu un premergator

Dupa cum stiti, sunt mamica a doua fetite, de 5 ani si jumatate, respectiv de 1 an si jumatate. Desi am tot auzit pareri despre premergator, eu l-am folosit la ambele fetite, fiindu-mi de foarte mare ajutor. Fiind singura, fara nici un ajutor extern, iar sotul lucrand de dimineata pana seara, imi era relativ greu cu ambele fetite, si curatenia, si mancarea si toate celelalte treburi zilnice pe care le are o femeie, iar fetita cea mica isi dorea sa mearga. Astfel am apelat la premergator. Deci sfatul meu este: invatati copilul sa mearga cu un premergator.

Unde gasim premergatoare bune, de calitate?

La Bebelas.ro am gasit foarte multe modele si m-am tot chinuit sa gasesc cel mai bun premergator pentru fetita mea. M-au ajutat foarte mult si prin suportul online pe care il ofera siteul; cautam un premergator care sa ii placa, sa o atraga, sa vrea sa stea in el. Astfel am gasit un premergator 3 in 1, cu un dispozitiv de blocare a alunecarii la marginea treptelor, cu margine antisoc pentru prevenirea accidentelor si husa de bumbac, care se poate detasa, putand fi astfel spalata in masina de spalat.

premergator-brevi-giocagiro-3-in-1-wwwwwproduct-manufacturerwwwww-zzzzz-08

Cum comanzi?

De indata ce m-am hotarat la produs, l-am adaugat in cosul de cumparaturi, folosind butonul Adauga in cos. Pentru a putea finaliza comanda, a trebuit sa ma autentific in contul meu, cu datele inregistrate pe site.

Daca nu aveti cont, este foarte simplu crearea unuia nou sau puteti de asemenea cumpara produse fara cont.

Dupa ce m-am autentificat, am ales adresa unde doream sa fie livrat premergatorul. Apoi am selectat plata cu ramburs, urmand sa achit contravaloarea premergatorului si a transportului in momentul in care primesc produsul. De asemenea, puteti opta pentru Transfer bancar sau depunere numerar, unde veti primi informatiile necesare pentru achitarea valorii comenzii confirmate de catre bebelas.ro sau puteti opta pentru Plata online, avand posibilitatea de a achita valoarea comenzii in rate, dupa finalizarea comenzii fiind redirectionati pe platforma Mobil Pay unde va trebui sa completati datele necesare.

Daca aveti un cupon valid emis de catre bebelas.ro, puteti beneficia de reducerea specificata pe acest cupon, introducand codul prezent pe cupon la Coduri pentru reduceri, apasand pe butonul Foloseste cupon.

Inainte de a finaliza comanda, am verificat din nou continutul cosului de cumparaturi la Detalii comanda, apoi am apasat butonul Finalizeaza comanda.

In scurt timp, am primit un email de confirmare a comenzii, generat de catre sistem, apoi am fost contactata de un operator in vederea confirmarii comenzii; momentul acceptarii comenzii constituie incheierea contractului la distanta si demararea livrarii.

Cum primesti?

Orice comanda care depaseste suma de 400 lei beneficiaza de transport gratuit, indiferent de localitatea unde este livrata. Celelalte comenzi care nu depasesc suma de 400 lei sunt livrate cu o taxa de transport de 15 lei. Perioada de livrare este intre 24 de ore – 48 de ore, pentru zonele mai indepartate.

In incercarea de a livra cat mai rapid produsele comandate si de a satisface multumitor clientii, Bebelas.ro are contracte cu cele mai bune firme de curierat rapid. Pentru Bebelas.ro satisfactia cumparatorilor este extrem de importanta.

De aceea, invatati copilul sa mearga cu un premergator de calitate, bun, oferit de catre un site pentru care conteaza ca bebelusii, cat si parintii acestora sa se simta confortabil si in siguranta cu produsele bebelas.ro.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

