O nunta perfecta cu marturii nunta elegante

Cel mai frumos eveniment din viata unei tinere este organizarea nuntii. Imi aduc aminte cu placere de momentul in care am primit inelul de logodna si am inceput sa ne facem planuri pt nunta noastra. Cat de frumos suna: NUNTA noastra. Am cautat un local frumos si elegant, un DJ bun, care sa stie ce muzica sa puna la nunta, astfel incat invitatii sa se simta bine, un fotograf la fel de bun care sa surprinda cele mai frumoase momente si bineinteles invitatiile de nunta si marturii nunta elegante. Una dintre cele mai importante mi se pare marturia; ea este cartea de vizita pentru  nunta ta, ceea ce ramane amintire tuturor invitatilor. Mie inca imi spun prietenii cat de frumoasa a fost nunta noastra si ce marturii haioase si dragute am avut, pe care inca le pastreaza.

Am cautat foarte mult un model de marturii care sa ne placa amandurora si le-am gasit la Deluxe-Cards.ro.

De ce Deluxe-Cards?

Deluxe-Cards este furnizorul cel mai bun de invitatii de nunta si botez, oferind o gama foarte variate de produse: invitatii de nunta si de botez, carduri, meniuri, accesorii si hainute de botez.

Cum comandam?

Mai intai trebuie sa alegem produsul dorit. Deschidem pagina cu produsul dorit; aici putem opta si pentru personalizarea acestuia. Trebuie sa tinem cont ca, pentru produsele cu personalizare comanda minima este de 15 bucati.

Putem sa introducem noi untext sau sa alegem un text sugerat de catre Deluxe-Cards.

De asemenea, exista si optiunea pentru personalizarea in relief, pentru aceasta fiind necesara o comanda de minim 50 bucati.

Dupa finalizare comenzii, primiti un e-mail cu detalii despre comanda si contul in care trebuie platit avansul de 50 %. De asemenea, trebuie sa va dati acordul pentru tiparire, altfel aceasta nu va fi posibila.

Dupa confirmarea platii, in termen de 2 zile lucratoare primiti pe e-mail propunerea de text, care necesita aprobare. Daca sunt de facut modificari, trimiteti un e-mail cu modificarile dorite.

Cum le primim?

Produsele se expediaza prin Fan Courier sau prin Posta, dupa cum doriti. Daca doriti invitatii nemontate, acestea ajung la dvs in termen d 4-5 zile lucratoare de la confirmarea platii. Daca optati pentru invitatiile montate, termenul este putin mai lung 6-7 zile lucratoare.

Invitatia Papirus

O invitatie de nunta care mie mi-a placut foarte mult este aceasta invitatie papirus, stil vintage, care se introduce intr-o cutie hexagonala cu decoratiuni mov.

001741

Marturie nunta eleganta

O marturie extrem de draguta am gasit aici pe site; mi-a placut foarte mult, ne simbolizeaza pe noi, mirii, foarte veseli si fericiti, exact cum am fost in acea zi, cu buchetul de flori in mana, buchet pe care il pastrez si in ziua de astazi, dupa 8 ani si jumatate.

000776

Daca aveti nevoie de invitatii si marturii, atat la nunta cat si la botez, sper sa va fie de folos toate informatiile pe care vi le-am furnizat. Deluxe-cards este un site care ne ofera atat calitate, cat si seriozitate; consider ca acestea sunt doua avantaje pe care trebuie sa le aiba un furnizor care tine la clientii sai si doreste sa le satisfaca toate nevoile si dorintele.

Lasă un răspuns

