Grupa 0

In curand, mai precis in septembrie, fiica mea cea mare va incepe gupa 0 la scoala. Astazi am fost sa vorbesc cu invatatoarea sa o inscriu, a fost un moment plin de emotie pentru mine.

Sincer, mi se pare cam aiurea cu grupa 0. Ma uit la Ante si o vad inca atat de mititica, sunt convinsa ca ghiozdanul va fi mult mai mare decat ea si mult mai greu. Oare nu era mai bine sa faca in continuare la camin grupa pregatitoare? Ma gandesc ca da…la varsta de sase ani mi se pare inca frageda la varsta pentru scoala, pentru ore, pentru stat in banca o ora.

Inca o vad o bebelusa…ma uit la ea si nu imi dau seama cand au trecut aproape sase anisori de cand am adus-o pe lume; o micuta de 2780 gr, cu un nasuc micut si o gurita micuta, cu care imi cauta sanul sa pape. A fost primul miracol din viata mea, prima dragoste unita de mami print cordonul ombilical, cordon care a continuat sa ne uneasca, si inca continua. Este foarte dependenta de mami si a fost foarte geloasa cand a aparut surioara ei cea mica. Desi o iubeste foarte mult, cand o mai cert, ii sare in aparare si imi spune aproape cu lacrimi in ochi ca e mica si nu stie.

Dar, pana sa apara Sofi, ea a fost cea rasfatata, alintata, a primit toata atentia din partea noastra, a parintilor, dar si a bunicilor, matusilor, unchilor.

De cate ori iesim la cumparaturi si ea este cu noi, intotdeauna ne spune sa ii luam ceva si Sofiei, ca se va bucura cu siguranta si cand ajungem acasa, ii da ea jucaria si ii spune: eu ti-am ales-o Sofi, iti place? Hai da-mi un pupic! Si se imbratiseaza!

Sunt comorile noastre cele mai de pret!!!

3 gânduri despre “Grupa 0

  1. Baiatul meu a avut 5 ani si 7 luni atunci cand a inceput clasa 0, in februarie acest an face 6 ani. Si am avu noroc cu o invatatoare extraodinara. Conteaza foarte mult sa fie relativ tanara, si sa aiba si ea macar un copil , un pic mai mare decat cei care-i are in clasa. Apoi restul vine de la sine. Eu am fost la ei la ore, si sunt cuminti, stau in banci pina isi fac treaba, iar cand suna clopotelul o zbughesc in curte la alergat. Iar educatia pe care o primeste fecare acasa isi va spune cuvantul in astfel de circumstante.

    Apreciat de 2 persoane

    • Doamna invatatoare este tinerica, cred ca undeva la 30 si ceva de ani, insa nu are copii; dar pare o doamna linistita, calma, la prima vedere mi-a placut foarte mult de dansa, vorbeste foarte frumos, calm. Vom vedea cum va fi. Eu m emotii mai mari ca ea, cred 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Lasa ca va fi bine, si daca simti ca nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor tale, nu ezita , si spune-i. In cel mai rau caz, se poate schimba clasa, sau scoala. In cel mai rau caz. Poate nu va fi cazul.
        Mie imi place mult de invatatoarea lui, fiindca implica parintii in activitatile copiilor. Am fost de cateva ori la ei in vizita, sa-i vad cum se comporta si cum se descurca ea cu ei. Am facut decoratiuni de Craciun cu ei la scoala, am fost la teatru, am fost sa protestam impotriva violentei (in fata scolii, nu departe), am fost cu colinda la Primarie.Ea nu vrea de la ei numai sa fie buni la invatatura, ci sa fie oameni frumosi. 🙂

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

