Ce planuri am pentru 2016?

In anul ce tocmai a inceput, anul 2016, am mai multe planuri. In primul rand imi doresc sa termin camera fetelor, mai avem de luat perdeaua si draperia si un covoras sau o mocheta, depinde la ce ne hotaram cand mergem sa o achizitionam.

Apoi, pentru ca incepe scoala dulceata mea cea mare, trebuie sa ii luam un birou, unde sa isi faca lectiile si un scaunel in care sa stea confortabil. Pentru ca sunt sigura ca si cea mica isi va dori un birou, vrem sa ii cumparam si ei un biro mai micut cu un caunel mic pentru ea special.

De cand ne-am mutat, din 2009, inca nu am reusit sa inchidem balconul cu termopan. Este inchis de vechii proprietari, dar unul dintre geamuri s-a spart, iar tamplaria veche s-a scorojit si arata foarte urat. Este un must do, pus pe lista in fiecare an, dar nu am reusit in nici un an pana acum sa il facem. Este pus din nou pe lista.

La vara vrem neaparat sa ducem fetele la mare, anul trecut nu am mai reusit sa ajungem, sotul nu a putut deloc sa isi ia concediu, iar eu nu m-as fi descurcat singura cu doua maimutici. Aceasta este pe primul loc in lista, si …daca ne tine buzunarul sa mergem si la munte, macar un weekend. Aerul de mare, ca si cel de munte este foarte bun pentru copii, dar si pentru noi, adultii.

In plan este si un nou televizor pentru sufragerie, desi, deja sunt prea multe pe lista si nu stim daca vom reusi sa le rezolvam pe toate. Noi speram sa fim sanatosi, sa putem munci, si usor-usor le vom face pe toate. Asta este cel mai important! Imi doresc ca fetele sa fie sanatoase si sa nu mai avem nevoie de doctori si de spitale!

3 gânduri despre “Ce planuri am pentru 2016?

  1. Ultimul lucru este cel mai important! Iar banii care-i dai pe medicamente si consultantii , sigur ar acoperi jumate din weekend-ul la munte. La mare depinde ce-ti doresti. Bugetul este prioritar 🙂 in cautarile pentru astfel de relaxare.
    Sanatate la toata familia ta !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

