Ador cumparaturile!

Voua va plac cumparaturile? Ador shoppingul – cum spune fiica mea cea mare, care mi-a mostenit pasiunea!

Imi place sa merg prin magazine, sa probez hainute – rochii, fuste, pantaloni, gecute, dar si mai mult imi place sa intru pe internet pe diferite siteuri si sa imi aleg diferite haine, sa le comand si sa le astept. Intotdeauna am impresia ca nu am suficiente haine; eu, ca eu, dar la fetite…deja sotul imi spune ca, in curand ii voi ocupa si cele doua rafturi pe care le are ele cu hainutele fetitelor.

Dar cand le vad atat de dragalase, de micute, fustite si mai ales rochite, parca nu ma pot opri din cumparat. Recunosc si eu ca au foarte multe si nu stiu daca va purta mai mult de o data o rochita sau o fustita, dar …de fiecare data, spun ca asta este ultima pe care le-o cumpar si niciodata nu ma tin de cuvant.

Dar, dupa cum va spuneam si fiicei mele cea mare ii place foarte mult sa aiba multeeee rochite si fustite, bluzite si paltonase, asa incat imi spune de fiecare data: Mami, hai sa ne mai uitam dupa o fustita albastra..ca albastra nu am sau dupa o rochita galbena, ca de-aia nu am. Si..ma corupe! 🙂

Sincer, sotul mi-a spus ca imi opreste abonamentul la intenet si imi ia cardurile…dar, nu il cred in stare. Se bucura si el cand le vede pe pitice cat de fericite sunt cand primesc cate o hainuta. De multe ori, le ia cu el si le cumpara jucarii…mai mult pentru bucuria pe care o afiseaza micutele cand primesc cate ceva. El e cu jucariile, eu cu hainutele. Deci pot sa spun ca si el e dependent de shopping, bani sa fie…insa pentru ele, nu stiu cum, dar mereu sunt! 😉

Lasă un răspuns

