Laptopuri Second Hand Ieftine

Ce faci cand ti se strica laptopul? Cauti unul nou, bineinteles. Acelasi lucru l-am facut si eu in momentul in care m-a lasat prietenul meu cel mai drag, laptopul.

Am inceput sa caut electronice si am gasit Laptopuri Second Hand Ieftine; acest site ne pune la dispozitie o gama foarte variata de laptop-uri, calculatoare si accesorii refurbished sau second-hand la cele mai bune preturi. Dar nu doar prin preturile mici se evidentiaza acest magazin online de echipamente second hand, ci si prin calitate, garantie la fiecare produs, oferind chiar si o garantie extinsa. Un alt plus ar fi acela ca ne ofera un sistem de operare Windows cu licenta gratuita. Iar daca nu stiti exact ce cautati, consultantii siteului va ofera ajutorul necesar, accesand chat-ul sau Messenger-ul.

Eu am gasit aici un laptop performant, construit pentru a oferi siguranta necesara, laptop-ul Dell Latitude E4310. Construit din aliaj de magneziu, avand balamale metalice robuste si finisaje durabile, acest laptop este mult mai bun decat cel pe care l-am avut si are un pret extrem de mic.

845-350x350

Poti sa platesti si in rate cu cardul de credit, iar daca platesti prin internet banking sau transfer bancar, beneficiezi de un discount de 5%. Transportul este gratuit pentru comenzi ce depasesc suma de 2.500 lei, iar expedierea se face in maxim 12 ore, in conditii sigure si prompte.

Toate electronicele oferite de MegaElectronice.Ro sunt o solutie foarte buna pentru bugetul fiecaruia dintre noi. Astfel beneficiezi de calitate la preturi extrem de mici.

Sper ca informatiile mele va vor fi de ajutor in momentul in care veti fi in cautarea unui laptop performant, la pret mic.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

