O noua comanda CNDirect

Astazi am dat o noua comanda la CNDirect; fetita mea a fost atat de incantata de fustitele pe care le-a primit si ma batea la cap, cand mai facem cumparaturi de fustite. Asa incat, n-am avut de ales si am intrat pe site sa vedem ce gasim dragut. Si am gasit.

Pentru pitica cea mare o fustita albastra, tot tutu si o pereche de colantei cu fustita atasata roz, foate draguti, si cu o reducere considerabila, de 70 %.

SV012642-2

18558-4

Pentru pitica cea mica am gasit o rochita extrem de frumoasa, cu bolero din denim…o senzatie.

20148-1

Si am aruncat in cos si aceasta capa frumoasa pentru mine, gri, care a costat doar 0,01 $.

CB028901-2

Si toate acestea au costat doar 25 $, bani in care au fost incluse si taxele de transport. Tare, nu?

5 gânduri despre “O noua comanda CNDirect

Lasă un răspuns

