Iubesc marea

Intre munte si mare aleg MAREA, bineinteles. Iubesc marea, valurile puternice, aerul sarat, soarele care imi mangaie corpul, nisipul si vantul racoritor.

Imi plac terasele la mare, discotecile in aer liber, mancarea, mirosul de hamsii afumate si porumb fiert, clatitele cu ciocolata, inghetata racoritoare si sucul la pahar.

De cand ma stiu, adica de mititica, am fost in fiecare vara la mare; la Mamaia, Costinesti, ambele Eforii, Jupiter, Neptun, Saturn, Vama Veche, Mangalia. In ultimii ani am mers la Eforie Nord; mi-a placut plaja linistita si curata, preturi de bun gust, valuri frumoase.

De fiecare data cand trebuie sa imi iau ramas bun de la mare, sunt trista, cu lacrimi in ochi; mi-as dori ca vara sa nu se termine, sa locuiesc la mare, cu nisipul fin si apa calda.

Sunt fericita ca aceasta iubire a mea pentru mare, a fost transmisa si printeselor mele. Dragele mele…iubesc atat de mult apa, soarele, plaja, briza marii dimineata, vata pe bat si sucul la pahar, gogoselele infuriate si parcurile de distractii.

Apa marii se numara printre cele mai eficiente meicamente naturale folosite de om. Aerosolii marini favorizeaza activitatea aparatului respirator, de aceea plimbarile pe malul marii reprezinta o adevarata terapie pentru persoanele cu astm.

Imbunatateste circulatia sangvina, activitatea articulatiilor si a musculaturii, fiind indicata persoanelor cu reumatism.

Baile in mare sunt un mijloc de revitalizare a organismului; in contact cu apa electrolita  a marii, un organism obosit se reincarca in mod natural cu ioni de potasiu, calciu, magneziu, sulf si alte saruri minerale.

Iubesc marea…ador diminetile la malul marii si apusurile sangerii. Imi plac soarele, caldura, bronzul…mi se pare ca vara doar asta ar trebui sa faci, sa stai intins pe nisipul fierbinte, pentru un bronz perfect, in bataia soarelui, la malul marii mele dragi!

Voua ce va place: marea sau muntele?

Lasă un răspuns

