Timpul …timpul…

Au mai ramas cateva zile si…se incheie si anul 2015. Oare cand a trecut? Timpul parca zboara..nu mai am timp sa ma bucur de nimic…mi se pare ca am ajuns ca niste marionete…lucram, dormim, ne sculam, iar munca ….

Oare cand a facut fiica-mea cea mare 5 ani si jumatate? Cand au zburat cei aproape 3 ani de camin? la anul merge la scoala….Doamne, nu-mi vine sa cred. Oare nu ieri am adus-o acasa de la maternitate si era o gazulita mica, mica, mititica???

Dar pitica cand a facut un an si jumatate? Mai am 5 luni si ma intorc la servici!!! Deci…nu-mi vine sa cred. Mi se pare ca ieri imi luam gentuta si plecam spre maternitate, sarutand-o usor pe frunte pe Ante, cu grija, sa nu o trezesc din somn….

Ma uit in oglinda…si nu-mi place ce vad. Am imbatranit, trecerea anilor a inceput sa isi lase amprenta asupra mea. Au aparut cateva riduri in coltul ochilor…au rasarit firele de par alb…Eu imbatranesc, fetele cresc..curand merg la scoala, isi vor lua zborul din casa parinteasca…si vom ramane singurei ca doi porumbei 🙂

Dar ne va fi dor de anii acestia, de incercarile stinghere ale Sofiei de a merge si apoi de reusita ei; de desenele stangace si tremurande ale Antenoliei…vor creste si atunci, ca si acum, timpul va trece foarte repede….nu vor avea timp sa isi viziteze atat de des parintii pe cat vom dori noi…

M-a cuprins melancolia…sper sa fie bine in viata, sa reuseasca sa ajunga ce isi vor dori, sa fie iubite si sa iubeasca la randul lor, sa isi intemeieze cate o familie frumoasa si sa am nepotei pe care sa ii cresc cu drag si cu multa iubire.

Trece timpul….galopeaza..prea repede parca!! As vrea sa o ia mai incet..sa ma bucur cat de mult pot de clipele acestea minunate.

Lasă un răspuns

