A trecut si Craciunul….

Iata ca a trecut si Craciunul anului 2015. Mai sunt 4 zile si se va incheia si anul 2015, cu bune, cu rele, intram in anul 2016. Ce va doriti? Eu imi doresc ca fetele mele sa fie sanatoase, sa nu mai avem parte de neprevazuturi, de neplaceri cauzate de boala, fara spitale si doctori. Este cea mai mare dorinta pe care o am! De asemeni, imi doresc sa fim si noi sanatosi, eu cu sotul, sa putem munci, pentru a le asigura traiul necesar printeselor noastre.

Imi doresc sa fim fericiti, cu totii, sa ne ajute Dumnezeu in continuare sa le putem oferi fetelor tot ce isi doresc si sa nu aibe lipsuri, copilaria lor sa fie una fericita si plina cu de toate. Dar…cred ca asta isi doreste orice parinte, nu-i asa?

De Craciun, am fost la nasi;  a fost minunat, un bradut foarte frumos impodobit, cu cadouri multe sub, cu masa imbelsugata si cu mancaruri foarte gustoase – nasa este o gospodina desavarsita si o bucatareasa minunata. Face nasa o piftie…de te lingi pe degete la propriu. Si nu numai…salate de toate felurile, caltabosi, sarmale, carnati, platouri cu aperitive gustoase, friptura si deserturi yammy, care mai de care mai bun.

Muzica buna, distractie pe cinste…asa a fost ziua noastra de craciun, ca de altfel in fiecare an. Nasii ne sunt foarte dragi, sunt parintii nostri spirituali, ii iubim foarte mult, dar si ei pe noi. Iar petrecerile….sunt foarte bine reusite, intretin o atmosfera de club.

Fetele au fost cele mai fericite; Mos Craciun a trecut si pe la nasi si le-a adus exact ce isi doreau – Antenoliei o papusica cu diverse accesorii, iar Sofiei o pisicuta. Stiti ca Sofi este inebunita dupa pisici, iar nasa a spus ca, daca n-avea alergie la ele, i-ar fi luat cu drag o pisica vie. 🙂

Lasă un răspuns

