Ținuta ideală de pe StarShinerS!

Bună seara, dragele mele! Astăzi am fost foarte nervoasă, sunt în criză de timp…mai sunt doar două zile până la Crăciun, iar eu nu am terminat încă curățenia, nu m-am apucat de bucătăreală…Și știți ce am făcut, ca să mă simt bine și să ies din depresie? Exact…ce face orice femeie când vrea să scape de starea de nervi…cumpărături!

Logo-StarShinerS-200x120-nou

Toată lumea iubește cumpărăturile, fie că le face online sau offline. Nu există nimic care să se compare cu momentul în care te răsfeți cu ceva fumos, pentru că simți că meriți.

187302-238x358-lo

Așadar, am intrat pe siteul magazinului StarShinerS și am alcătuit o ținută de vis. În primul rând am optat pentru un palton roșu, extrem de frumos, cu un croi menit să pună în evidență talia mea de viespe, potrivit pentru zilele reci, datorită căptușelii care îl face extrem de călduros.

185147-238x358-lo

Și pentru că de Anul Nou este bine să te îmbraci în ceva nou, am decis să cumpăr această rochită minunată roșie, ce merge perfect purtată cu paltonașul ales de mine. Este o rochie elegantă, cu broderie nobilă, de culoare aurie, broderia fiind poziționată destul de strategic, în zona taliei, astfel încât să delimiteze vizual partea de sus de partea de jos.

158638-238x358-lo

Și cum ținuta trebuia completată neapărat cu o pereche de pantofi, am optat pentru această superbă pereche de Stiletto roșii, catifelați, cu toc înalt. Deși pare destul de înalt tocul, ei sunt extrem de comozi și deosebit de eleganți, în același timp, completând cu succes o ținută demnă de o doamnă care se respectă și care iubește estetul.

Deși în momentul în care am intrat, am zis că intru doar puțin să văd ce e nou și nu cumpăr nimic….

1

Mi-am dat seama că am umplut iar coșul…și…gata! ajunge!

9

Așa că…asta e..am făcut-o și de data asta! Plătesc și ies de pe site!

14

Dar..nu o să mai fac asta niciodată! Promit!

15

 

Lasă un răspuns

