Craciunul copilariei!

Imi amintesc cu drag de Craciunul de altadata…cand eram copil si ne bucuram de zapada, faceam oameni de zapada si ne dadeam cu saniile; alergam cat era ziua de mare si nu am fi intrat in casa, nici macar sa mancam, daca nu ne chemau mamele la masa.

1356956060_2001_11_1356956177-large

Era frumos sa faci ingerasi pe zapada, sa mergem cu colindul si sa uram pe la case. Acum toti copiii se joaca pe tablete, pe calculator, au telefoane smart…nu stiu sa se mai bucure de iarna si de vacanta de iarna asa cum o faceam noi odinioara.

Il pazeam pe Mos Craciun…dar nu il prindeam niciodata si ne bucuram de lucrurile marunte pe care ni le aducea…acum copiii isi doresc jucarii interactive de milioane bune, cu care se joaca maxim o saptamana si cer altceva.

Ador Craciunul, este cea mai frumoasa sarbatoare; ne adunam cu totii in jurul bradului si cantam colinde. Bradutul…ador sa il impodobesc, anul acesta m-a ajutat si fiica mea..si imi aminteam cu drag cum, la casa parinteasca impodobeam cu sora mea bradul si intotdeauna spargeam cate un globulet 🙂 Cat de mult ne bucuram pentru fiecare glob, pentru fiecare bombonica pe care o prindeam in brad,pentru fiecare cadou desfacut, dar si pentru fiecare colindator ascultat.

Si cozonacii…ahhh…deja imi ploua in gura numai cand ma gandesc la mirosul cozonacilor proaspat scosi din cuptor, sarmalele aburinde si carnea sfaraind pe gratar.

Dar, pe cat de lunga a fost asteptarea, pe atat de scurta va fi aceasta sarbatoare. Frumoasa, fascinanta, magica, varsta inocentei ne ramane in suflet si ne vom aminti cu drag de ea tot restul vietii. Purtam in noi acesti ani si cateodata, mari fiind, redescoperim bucuria de a fi copii, de a ne manifesta ca ei atunci cand primim un cadou, sau cand ni se implinesc visele cele mai indraznete. Iar noi ramanem cu amintirile, cu un strop de regret si cu copilul de odinioara, uitat intr-un colt prafuit al sufletului.

Eu sunt de mult un copil prea mare, dar imi place sa cred in continuare in magia Craciunului.

 

Lasă un răspuns

