Vine Moșu’ de la Dwyn!

Mai sunt doar 3 zile până la Crăciun! Ador Crăciunul…mirosul cozonacilor, colindele, brăduțul împodobit și…Moșul 🙂 Anul acesta voi fi Moș Crăciun (ca de altfel în fiecare an 😛 ), și cum elfii mei sunt în concediu, am un ajutor de nădejde în Dwyn Shop. Și nici nu aș avea cum să nu cumpăr ceva de pe Dwyn, atâta timp cât sunt o grămadă de promoții, pe care nu ai voie să le ratezi.

logo-dwyn

Pentru fetița mea cea mare am ales o tabletă; își dorește foarte mult una și cum i-a scris și moșului să i-o aducă, nu o puteam dezamăgi…sau nu o putea dezamăgi Moșu’, nu? Am găsit o tabletă pentru copii, destul de bunicică, părerea mea de necunoscător, dar sunt convinsă că o va îndrăgi cu siguranță.

prolech-tableta-prolech-blow-kidstab-7-2-7-inch-cortex-a7-1-3-ghz-quad-core-512mb-8gb-flash-wifi-android-4-4-pink-40587

Pentru soțul meu am ales un set de îngrijire personală; de când mă bate la cap că i s-a stricat vechiul aparat de tuns și că ar trebui să îl audă cineva și să îl surprindă cu unul nou….asta ca să mă simt eu și să îi iau unul, căci lui îi este lene să colinde magazinele.

remington-set-de-ingrijire-personala-remington-pg6070-vacuum-5-in-1-komplett-61733

Și pentru mine o stație de călcat cu aburi; anticul meu fier de călcat tocmai ce a decedat…așa că m-am decis că este momentul să fac o schimbare, iar călcatul să devină cea mai ușoară activitate casnică…și cum altfel se putea dacă nu achiziționând o stație de călcat? Astfel, să calc rufele copiilor și pe ale noastre va fi un moment de relaxare pentru mine, nu?

russell-hobbs-statie-de-calcat-cu-aburi-russell-hobbs-autosteam-pro-62761

De ce am ales magazinul Dwyn? Din mai multe motive, cum ar fi:

  • Portofoliul Dwyn.ro include peste 25.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium
  • Poți să plătești în rate egale, fără dobândă, de la 3 rate până la 12 rate, în funcție de cardul la care aplici
  • Beneficiezi de puncte de fidelitate pentru fiecare comandă efectută pe dwyn.ro, puncte ce pot fi folosite pentru a achita parțial sau total valoarea unei alte comenzi
  • Te abonezi la newsletter și primești un voucher valoric pe loc
  • Aici se merge pe principiul seriozitate, siguranță, calitate, rapiditate

Cu astfel de produse și promoții, tot să fii Moș pentru cei dragi, nu-i așa? De când am descoperit magazinul online Dwyn Shop îmi place în fiecare an să fiu Moșu’ familiei și să îi bucur pe ai mei cu produsele de care au nevoie și pe care și le doresc, de calitate și la prețuri foarte bune.

11 gânduri despre “Vine Moșu’ de la Dwyn!

Lasă un răspuns

