Serbarea de Craciun!

Va povesteam intr-un articol precedent de urata noastra experienta de la spital. Am ajuns acasa si am avut serbarea de Craciun a Antenoliei. O serbare foarte frumoasa, deosebita, in care micuta mea a purtat un frumos costum national, a fost o romancuta pe cinste.

A avut o poezie pe care am invatat-o acasa, dar si cateva cantecele si dansuri, la care s-a descurcat bine, chiar foarte bine zic eu, avand in vedere ca a lipsit 3 saptamani.

Au fost extrem de frumosi toti copilasii, si baieteii si fetitele, imbracati in costume nationale. Momentul de incepere a serbarii a fost extrem de emotionant, au intrat in sala in care aveau serbarea, unde eram noi parintii, cu lumanarele in manute, cantand. A fost extraordinar de frumos. Ultima serbare de la camin…nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul..La anul, mergem la scoala 🙂

Si pentru ca au fost foarte cuminti anul acesta mandrele mele, si mai ales ca au fost extrem de curajoase la spital si greu de incercat, a venit si Mos Craciun. Au primit exact ce si-au dorit; Ante o oglinda fermecata, careia ii pui intrebari si iti raspunde, care spune povesti, cantecele si iti pune anumite intrebari, iar pe baza raspunsurilor stabileste ce fel de printesa esti tu: printesa marii, a soarelui, a petrecerilor si multe alte printese. A fost foarte incantata, extrem de bucuroasa si i-a multumit mosului pentru cadoul pe care il trecuse in scrisorica. Iar Sofi a primit un pui de catel mititel, care are un biberon; dupa ce bea laptic, schelalaie. Si ea a fost extrem de incantata si nu a vrut sa dea nimanui catelul ei.

Ma bucur ca acum fetitele mele sunt bine si mai ales ca au primit de la Mos Craciun cadourile pe cre si le doreau. Acum urmeaza sa vina Mosu’ si acasa, sub bradutul nostru.

Lasă un răspuns

