Micuta mea desteapta!

La camin, Antenolia a avut de dat 2 teste pentru concursul „Vrei sa fii olimpic?”. Unul pe care l-a dat prin octombrie, la care a luat 98 puncte, un test despre toamna, recunoasterea numerelor. Un test la care doamna educatoare mi-a spus ca a fost multumita de rezultat, putea sa ia chiar punctajul maxim, dar nu a fost atenta si nu s-a concentrat suficient de mult.

Acum in decembrie a urmat si al doilea test, la care a luat 95 puncte. A fost mai mic punctajul ca data trecuta, dar..cu toate astea eu sunt multumita, mai ales ca 3 saptamani nu a participat la lectiile de la camin. A fost despre iarna, activitati de iarna, sa recunoasca imbracaminte de iarna, sporturi de iarna, dar si numerele de la 1 la 6, sa deseneze un fulg, o steluta. Din cate am inteles, nu si-a mai amintit cum se face cifra 6, desi ea le stie inca de anul trecut, toate literele de la 1 la 10. A avut si ea emotii. A fost prima zi in care mergea din nou la camin, s-a reintalnit cu colegii, cu prietenii, cu doamnele educatoare.

Acum speram sa fim bine, sanatoase si sa nu mai lipsim de la camin, iar la urmatorul test sa luam un punctaj mai mare, de ce nu..chiar maxim. Orice mamica se mandreste cu puiul ei si isi doreste tot ce este mai bun pentru el; de asemenea isi doreste sa fie cel mai…cel mai destept, cel mai frumos, cel mai cuminte, cel mai intelegator…Bineinteles ca asa si eu…cand am aflat ca a luat 98 de puncte la primul test, am fost bucuroasa, dar imi doream sa fi luat 100 de puncte. Acum, ca a luat si mai putin, am zis nu-i nimic, mami, data viitoare vei lua maximul. I-am spus bineinteles ca sunt extrem de mandra de ea si asa voi fi mereu, dar ca o rog sa fie mult mai atenta pe viitor si sa asculte cu atentie ce intrebari sunt ca sa stie exact ce raspunsuri trebuie sa dea.

Lasă un răspuns

