Cele mai frumoase covoare pentru copii!

Acum că s-au mărit fetițele, le-am mobilat și noi într-un sfârșit camera. Am cumpărat o mobilă foarte frumoasa, pentru copii, iar următorul pas va fi să luăm un covor. Am umblat din magazin în magazin, dar nimic nu a reușit să mă facă să achiziționez unul. Foarte dezamăgită, am ajuns acasă și am intrat pe internet, căutând cele mai frumoase covoare pentru copii și am ajuns în raiul covoarelor.

De ce spun acest lucru?

Pentru că aici găsim o multitudine de covoare pentru copii, și nu numai, la prețuri extrem de atractive. Spre exemplu, eu am ales acest covor țesut mecanic, fir tuns, cu o greutate de 2200 gr/mp, înălțimea firului este de 14 mm, având o înălțime totală de 17 mm, din polipropilenă.

238 COVOR PRINTESE

Dacă aș fi avut băiețel, acest covor, tot din polipropilenă sigur ar fi fost alegerea perfectă. Băiețeii sunt pasionați de mașini, iar o pistă de mașini în propriul apartament, în propria cameră ar fi fost o nebunie. Ar fi fost extrem de încântat de garajul lui personal, în care își poate parca cu încredere mașinuța.

240 covoare copii b

Unde găsim acest magazin minunat?

Magazinul Mocheta se află în Roman, jud. Neamț. Putem comunica cu echipa care lucrează cu drag și pasiune aici și pe e-mail la adresa: comenzicovoare@yahoo.com.

Cât costă transportul?

La comenzile de peste 200 lei, transportul este gratuit. Modalitatea de comandă este una extrem de simplă și ușoară: alegem modelul dorit, alegem mărimea dorită din cele disponibile: 1,50 m * 2,35 m; 1,25 m * 2 m; 1 m * 2 m; 0,75 m * 1,15 m; 0,50 m * 0,80 m și o adaugăm în coșul de cumpărături. După ce am adăugat produsul în coș, trebuie să completăm câmpurile solicitate, nume, prenume, telefon, email, adresa, pentru ca dvs să primiți acasă covorul mult dorit în cel mai scurt timp.

Sunt foarte mulțumită că am aflat de acest magazin online, pentru că, după covor, urmează să cumpărăm perdeaua și draperia pentru camera fetelor. Aici găsim si perdele și draperii, șine și galerii, dar și lenjerii, echipamente de protecție și enorm de multe modele de covoare.

Deci următorul pas va fi alegerea perdelei, care trebuie să fie în ton cu camera, cu covorul, precum și alegerea lenjeriei, care va trebui sa fie tot cu prințese, sau cu personaje Disney.

Un covor dă personalitate camerei în care se află, îi dă culoare, o înfrumusețează; fiecare cameră va avea o poveste, pe care o putem descoperi admirând covorul si perdeaua. Sper ca prințesele mele să fie mulțumite de alegerea mea, iar covorul cu prințese să devină preferatul lor.

Lasă un răspuns

