2 saptamani de groaza!

Au trecut deja 2 saptamani, de cand suntem acasa in siguraranta, linistite si slava Domnului sanatoase. Pentru cei care nu stiu, am fost internate 2 saptamani in spitalul Victor Gomoiu, de la Bucuresti, cu ambele fetite.

Am plecat cu trimitere pentru niste banale analize; dar, lucrurile nu au stat asa cum ne-am asteptat. In urma investigatiilor, Sofi avea o forma agresiva de rotavirus, iar Ante o amigdalita urata si enterocolita.

Si din acel moment a inceput calvarul; Sofi nu a vrut sa manance 5 zile absolut nimic, iar starea ei in loc sa se imbunatateasca, se agrava. Deja nu mai putea nici sa stea in fundulet, iar in a 6 a zi, o asistenta mi-a spus sa ii dau fortat mucilagiu de orez si supa de morcov. Desi doctorii imi spusesera sa nu o fortez, aceasta asistenta m-a invatat sa ii dau fortat, pentru ca altfel nu are cum sa isi revina, daca nu mananca.

Le-am avut pe amandoua la perfuzii o saptamana intreaga, a fost foarte greu; noroc ca sotul meu a putut sa isi ia liber si sa stea cu noi, sa ne ajute, pentru ca altfel nu m-as fi descurcat. Datorita scaunelor foarte dese pe care le-a avut, i-a scazut foarte mult potasiul din corp, sub limita minima. Si bineinteles, ca ne-am chinuit sa il facem sa creasca, prin perfuzii, dar si printr-un praf pe care i-l dadeam sa il bea. Pentru a vedea cum stam cu potasiul, a trebuit sa i se ia sange, uneori chiar de 3 ori/zi, alteori o data sau de 2 ori. Din cauza acestui lucru, era foarte speriata, terorizata, plangea numai cand vedea o doctorita, o asistenta, o infirmiera sau chiar o femeie de serviciu. Uneori, nu ii gasea o vena care sa nu se sparga, din care sa poata lua sange pentru analiza. Si atunci o intepau de mai multe ori.

A fost o experienta foarte urata, groaznica, si ii multumim Domnului ca ne-am facut bine si ca suntem acasa.

Aveti grija de copiii vostri!

Lasă un răspuns

