Am nevoie de un Allview X2 Soul Style!

Dragul meu soț,

Sunt sigură că te va mira faptul că îți scriu un bilețel, în loc de un mesaj pe telefon, dar…probabil vei râde, însă nu mai am telefon de pe care să-ți dau SMS. 🙂 Ce s-a întâmplat cu telefonul meu? Păi…a făcut o mică băiță…în WC. Da…într-un moment de neatenție, Sofi l-a pus să înoate în vasul de WC…și apoi m-a strigat triumfătoare, de parcă cine știe ce mare realizare făcuse. 😛

Da…îți dai seama că m-am crizat…îmi venea să o ciufulesc, dar..n-am făcut-o. Se uita cu ochii ei mari la mine, uimită de faptul că, eu în loc să o aplaud, o cert. Dar…asta înseamnă că, anul acesta vei fi al meu Moș Crăciun. Pentru că…îți dai seama că nu pot să exist dacă nu am telefon. După ce m-am calmat puțin, am analizat situația și mi-am dat seama că Sofi nu făcuse altceva decât să grăbească sosirea noului meu telefon în familie. Așa că, am căutat pe domnul Google să văd ce telefon mi-aș putea lua, care ar fi mai convenabil, atât la preț, cât și la calitate. Că doar nu îl schimb în fiecare zi, nu?

Și…l-am descoperit pe el…cel mai fain telefon, Allview X2 Soul Style, care îmi oferă toate beneficiile pe care le aștept de la un smartphone: amintiri imortalizate, fotografii spectaculoase, performanță, o viață socială activă.

img7-3

Ecranul este fabricat pe baza tehnologiei ONCELL, iar touchscreen-ul este introdus în structura LCD-ului. Displayul de 5″ HD IPS LCD oferă o experiență vizuală excepțională, permite un unghi larg de vizualizare și un contrast extraordinar.

X2 Soul Style este un device construit cu stil, cu un aspect strălucitor datorat folosirii sticlei rezistente la zgârieturi, Asahi Glass, care protejează atât ecranul, cât și partea din spate a smartphone-ului. În plus, device-ul are integrat un difuzor care nu reține praful. Este nemaipomenit contra căzăturilor la care îl va supune fiica ta, nu crezi? Acest aspect mi se pare minunat, dar nu este singurul lucru minunat la smartphone-ul X2 Soul Style.

img12-2

Indiferent de condițiile de iluminare, cu camera de 13 MP cu LES FLASH pot captura toate momentele importante din viața fiicelor tale. Camera are integrate 4 lentile, dintre care una de safir, cu filtru antireflexie și filtru UV, astfel încât fiecare fotografie va deveni cu adevărat prețioasă. Și bineînțeles, multe alte funcții importante, însă eu le-am indicat pe preferatele mele.

img8-2

Și pentru că mă gândesc și la bugetul nostru, am descoperit și cum îl pot avea fără să cheltui nici măcar 1 leuț. Asta doar dacă ești în continuare la fel de norocos cum ai fost și până acum. 😛 Participând la campania Allview lansată de BlogAwards până pe 20 Decembrie, poți câștiga un smartphone Allview X2 Soul Style. Drăguț, nu? Acum aștept să te pui pe treabă și să scrii cel mai frumos articol pentru cea mai prețioasă femeie din viața ta! Doar merită orice sacrificiu, nu? 😀

x2soulstylebnr

Hai, te tzuc cu drag și aștept telefonul mult dorit!

Soața ta, ce te iubește mult!

2 gânduri despre “Am nevoie de un Allview X2 Soul Style!

Lasă un răspuns

