Brandul Coolpad – nou sosit pe piața telefoanelor mobile din România

Dragă Moș Crăciun,

Anul acesta m-am hotărât să îți scriu, împreună cu fiica mea, în speranța că voi găsi și eu un cadou frumos împachetat, sub brăduțul împodobit cu drag. Îmi doresc foarte mult un smartphone Coolpad Porto. Îți spun eu de unde îl poți lua: din magazinele Extreme Digital sau de la Media Galaxy. Asta ca să fiu sigură că știi unde îl găsești și să nu mă sari iar de pe listă ca anul trecut.

coolpad

Da…știu…nu am fost un model de cumințenie, dar totuși m-am străduit, ar trebui să apreciezi. Anul acesta am încercat să fiu bună cu toată lumea; recunosc că nu mi-a ieșit de fiecare dată, am mai țipat la fete și la soț…dar…ai văzut și tu cât talent au în a mă scoate din sărite. 

Acum hai să îți povestesc puțin despre Coolpad Porto: are un ecran de 4.7″, cu marginile de 4.8 mm grosime și o grosime totală a case-ului de 7.9 mm, fapt care îl plasează printre cele mai subțiri smartphone-uri disponibile de pe piață. 

Coolpad 3-1

Chiar dacă este subțire și elegant, Coolpad Porto integrează o tehnologie ultra rapidă 4G LTE, care furnizează o viteză  de download de invidiat. Cu alte cuvinte, oriunde te-ai afla, poți urmări emisiunea ta preferată, poți asculta muzica ta preferată, fiind o parte a revoluției de streaming. 

Carcasa este ergonomică, ușor curbată și realizată din semințe de acaju, un material 100 % natural, eco friendly, cu o textură baby skin, care nu permite lăsarea amprentelor. De asemenea, Coolpad Porto poate acționa ca o telecomandă pentru toate device-urile din casă, deviceuri care folosesc infra roșu, cu o setare realizată în 3 pași simpli.

c55c3d5e-ced7-47b4-baf6-b28c3076f913-1

Știi cât de mult îmi place să le fac poze mândrelor mele! Ei bine, fotografiile realizate cu Coolpad Porto sunt de o calitate excepțională, camera principală din spate având 8 Mpx și bliț LED, iar camera din față 5 Mpx. Un zâmbet este suficient pentru declanșarea camerei din față, care se bucură de un feature special de smile recognision. Mi-ar fi fost de mare ajutor la serbare, unde aș fi putut filma toate dansurile cu un video full HD de 1080P.

Coolpad

Există aproximativ 1000 de branduri de smartphone-uri pe piața mondială, iar Coolpad este clasat în top 10; Coolpad România ne face cunoștință cu două modele de smartphone-uri Coolpad de ultimă generație LTE, cu un design modern și un preț foarte atractiv: Coolpad Porto și Coolpad Modena.

Design deosebit, subțire, solid, rapid, toate într-un singur device ce poartă numele: Coolpad Porto.

Citind toate caracteristicile sunt sigură că îți vei lua și tu unul, că știu că ai nevoie să comunici cu doamna Crăciun și cu elfii în fiecare moment, dar te rog mie să îmi iei unul alb.

fc9bc2a4-7444-4c36-af62-eca649c8302c

Îți atașez un video, să te lămurești în legătură cu ce ți-am tot vorbit până acum; dacă eu nu te-am convins, sigur el o va face. 🙂

În încheiere, te rog să ții cont și de scrisoarea fiicei mele; știu că își dorește foarte multe, și destul de scumpe, dar…o dată vine Moș Crăciun pe an, nu? 

P.S. Anul acesta te aștept cu nerăbdare exact ca fetele mele. Te rog să nu mă dezamăgești! 

Cu drag,

a ta, Diana

4 gânduri despre “Brandul Coolpad – nou sosit pe piața telefoanelor mobile din România

Lasă un răspuns

