De Crăciun, fii sexy și rea!

  • Hmmmm….ești sigură că te înșeală Matei? Mie nu-mi vine să cred acest lucru. Din discuțiile avute cu el, știu că îi condamna pe cei care își înșeală nevestele…
  • Nu, nu sunt sigură de asta. Dar…nu mă mai privește ca pe o femeie, nu știu cum să iți explic…mai ales de când am născut și dormim în camere separate…zici că suntem doar colegi de apartament. Ne spunem noapte bună, ne pupăm discret pe obraz…și cam atât.
  • Păi…asta este…faptul că dormiți separat, copilul…asta v-a îndepărtat, îi spun Mirelei, întinzându-i un șervețel pentru a-și șterge lacrimile. De regulă, draga mea, apariția unui copil stinge focul dintre soți, mai ales că acum, atenția ta este canalizată mai mult asupra copilului. Ei – bărbații sunt doar niște copii mai mari, care au nevoie de foarte multă atenție din partea noastră.
  • Știu asta…dar..prioritara este Andreea…ce aș putea face? Este încă micuță, nu o pot culca singurică în dormitorul ei…
  • Nu, dar după ce adoarme, îi poți face o vizită în sufragerie lui Matei; îmbraci o lenjerie sexy și petreci cu el câteva ore; sunt absolut sigură că este îmbufnat și datorită faptului că acum ești mai mult mamă decât soție.
  • Ești sigură că așa voi reaprinde flacăra dintre noi? Nu-mi vine să cred cât de diferită este viața mea acum…când și unde a dispărut iubirea aceea intensă dintre noi, nu puteam sta mai mult de o oră unul fără altul, acum…abia ne mai întâlnim…
  • Fii atentă…eu îmi cumpăr lenjerie intimă de pe un site foarte drăguț – Just4girls, unde am văzut că au niște costume de crăciunițe foarte sexy. Hai să intrăm și să alegem ceva draguț pentru tine, va fi cadoul perfect de moș Crăciun pentru Matei. O lași pe Andreea cu mama ta câteva ore, pregătești o cină romantică cu multe lumânărele, o muzică în surdină si spoturile aprinse, îmbrăcată sexy, sunt sigură că așa îți vei recăpăta soțul înapoi. Ce spui?
  • Păi…hai să vedem..dacă tu spui că asta ar fi soluția..

costum-craciunita-merrily-suit-obsessive1-266x400.png

costum-craciunita-santababe-babydoll-obsessive-266x400

costum-craciunita-xmas-babydoll-obsessive-200x300

  • Uite, astea mi se par destul de sexy…indiferent pe care îl vei alege sunt convinsă că Matei va aprecia și cu siguranță vei avea parte de o petrecere ca pe vremuri.
  • Sunt foarte frumoase; îți voi urma sfatul și exact așa voi face. Sper ca asta să îmbunătățească viața noastră și să fim din nou la fel de fericiți.
  • Și dacă tot ne-am uitat peste costumele astea drăguțe, voi lua și eu unul pentru mine. Săracul meu soț…e sătul de canapeaua din sufragerie….și sigur este supărat și el; data trecută când eram împreună pe canapea, a visat fii-mea un monstru și s-a dus tot romantismul momentului. Cred că de Crăciun, ar trebui să fim sexy și să lăsăm fanteziile să devină realitate!
Lasă un răspuns

