Shopping at Wholesalebuying!

Fac ce fac…si iarasi fac shopping online. 🙂 Da, da, stiu….dar…parca nu ma pot opri, mai ales cand gasesc cate ceva frumos pentru fetitele mele. Cea mica…e inca micuta si nu cere nimic, momentan; insa cea mare…pfffoa…ar trebui sa am salariul numai pentru ea lunar…mami, vreau si eu…mami, imi iei si mie?…mami, ce-mi place…si, bineinteles de multe ori nu o pot refuza. Se uita la mine cu ochisorii ei cei mari si frumosi si imi zambeste larg cu gurita draguta…ce mai, ma topesc!

Dar, haideti sa va arat ce am comandat acum pentru ea:

Leopard Dress Girls Long Sleeve Spring Clothing

20077-4

Inca nu i-am aratat-o, acum doarme, ii voi face o surpriza cand va ajunge coletul. Sunt convinsa ca ii va placea, la cat de cocheta este…deja 😛

Si ca sa nu fac diferente (pentru ca data trecuta am luat doar pt Ante si tati mi-a reprosat), acum am pus in cos si ceva pt Sofi. Iata ce:

Ce parere aveti? Sunt convinsa ca ii va sta la fel de bine ca bebelusei din foto 🙂

Si…bineinteles ca am luat ceva si pt mine! Hahaha…doar nu credeati ca ma saream!

Online Shopping Women New Fashion Autumn and Winter Fitted V-Neck Knit Pencil Dress

CB031791-10

 

Toate aceste lucruri minunate le-am luat de pe Wholesale Buying cu doar 22 $ cu tot transport. Va invit sa va clatiti ochii cu produsele frumoase pe care le gasiti aici si de ce nu, sa si cumparati cate ceva!

 

 

 

 

Lasă un răspuns

