Când pielea ta e sănătoasă și frumoasă, ești fericit(ă) și tu!

farmec_superblog_proba

Mă uit în oglindă, aranjez bucla asta rebelă care cade uşor peste ochi, încă puţin dermatograf negru în colţul ochiului, îmi iau poşeta şi gata…pot merge cu încredere la marea întâlnire. Sunt mulţumită de cum arăt! Pielea mea este atât de sănătoasă şi de frumoasă, de aş putea jura că am doar 20 ani! Nici la 20 ani nu arăta aşa…era plină de acneea specifică vârstei.

Cum am rezolvat? Foarte uşor…mama mea foloseşte de când se ştie cosmeticele Gerovital, produse româneşti de calitate, produse de tradiţie. Lansate cu peste 45 de ani în urmă, produsele Gerovital reprezintă prima gamă anti-age din lume. Povestea brandului românesc începe în anul 1967, atunci când Prof. Dr. Ana Aslan, un renumit pionier al gerontologiei medicale mondiale, a încredințat formula Gerovital H3 companiei Farmec pentru a fi unicul producător al cosmeticelor care au făcut istorie.

Am cam deviat de la subiect, când povestesc despre Gerovital prind aripi…vă povesteam despre problemele mele cu coşurile, apărute subit, dar care nu voiau să mai dispară indiferent ce le făceam. Mami mi-a cumpărat de la farmacie crema antiacneică Gerovital H3 Derma+.  Această cremă a fost o minunată alegere, coşurile au dispărut de pe faţă cam în 3 săptămâni, iar tenul a început să radieze de sănătate.

Untitled

Farmec a lansat prima linie de produse dermatocosmetice Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan, creată în colaborare cu specialiștii Gerovital din domeniul sănătății, pentru a răspunde diferitelor nevoi și sensibilități ale pielii și părului.

Mami al meu, deşi are 50+, are un ten foarte sănătos şi lipsit de riduri. Secretul ei este crema antirid şi fermitate, o cremă care creşte densitatea dermului şi fermitatea acestuia, cu acţiuni antirid, acţiune regenerantă şi restructurantă, de protecţie împotriva proceselor distructive, declanşate de radicalii liberi şi de tonifiere.

Untitled

Mulţumită acestei minunate creme, este lăudată întotdeauna de felul cum arată, şi cred eu, că şi invidiată de către prietene şi colege. Când ieşim împreună în oraş, toată lumea ne spune că suntem surori, nu mamă şi fiică.

Mulţumim Farmec pentru Gerovital, doctor în frumuseţe, care reprezintă o garanţie a inovaţiei şi a calităţii şi pentru noile produse din gama Gerovital H3 Derma+, care certifică clinic eficienţa acestor produse.

Acest articol participă la proba 19 din cadrul SuperBlog 2015!

2 gânduri despre “Când pielea ta e sănătoasă și frumoasă, ești fericit(ă) și tu!

  1. Si mama folosea produsele lor. Este o firma care se respecta, a dainuit peste timp pentru ca nu face rabat de la calitate. Acum imi vine mie randul sa le incerc produsele. Sper sa fiu la fel de multumita de rezultate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

