Zâmbete la buchet

BucheteTrandafiri-300x209

Îmi amintesc cu drag şi cu multiple emoţii ziua în care am născut cea de-a doua prinţesă, acum 1 an şi 5 luni. Aşteptam cu nerăbdare să strâng în braţe micul ghemotoc, să ajungem cât mai repede acasă la cealaltă prinţesă, care o aştepta foarte încântată pe surioara ei cea mică. De la soţul meu am primit un buchet de trandafirio minunăţie de buchet, iar pentru fetiţă, cadou, un ursuleţ de pluş, împreună cu un mesaj: „Cele mai frumoase flori pentru cele mai frumoase flori – ale mele. Vă iubesc şi vă îmbrăţişez cu drag!”

A fost cel mai frumos buchet pe care l-am primit vreodată, mi-a transmis toate emoţiile pe care le-a avut soţul meu, aşteptând pe culoarele maternităţii să îşi ia în braţe minunea. Un buchet de trandafiri roşii împreună cu trandafirii albi este întotdeauna un frumos cadou pe care îl poţi face cuiva.

Trandafirii roşii sunt asociaţi cu iubirea, sunt consideraţi un simbol al dragostei eterne; iar dacă aceştia cuprind în buchet şi trandafirii albi – puritatea, atunci acest buchet a fost alegerea perfectă pentru acest moment.

buchet-de-trandafiri-imbratisati-cNNeu

Acum exact un an a născut cumnata mea la Bucureşti o minune de fetiţă. Având bebe micuţ, nu am putut să merg să o felicit, dar, mi-am amintit de buchetul minunat pe care l-am primit de la soţul meu şi am aflat că a fost comandat de la o florărie online din BucureştiAşa că, am intrat pe site şi am făcut online comandă de un coş cu trandafiriperfect pentru a o felicita pe proaspăta mămică. Înainte de a comanda coşul de trandafiri, am adăugat şi un cadou – un ursuleţ de pluş pentru micuţa domnişoară, noul membru al familiei, dar şi o cutie cu praline Rafaello, care ştiu că sunt preferatele mămicii. Şi pentru că această florărie este una care se respectă, am avut posibilitatea să scriu şi o felicitare elegantă, care a fost ataşată frumosului coş de trandafiri: ” Felicitări! Ai devenit mămică! Este cel mai frumos lucru de pe pământ! Fie ca acest moment să fie binecuvântat şi ca acest copil să fie tot ce v-aţi dorit vreodată!”

cos-cu-15-trandafiri-rosii-si-albi-FYyLY

Plata pentru comandă am facut-o online, cu cardul, iar livrarea a fost gratuită în Bucureşti. A fost cea mai frumoasă surpriză, după cum mi-a povestit cumnata la telefon. Trandafirii au fost superbi, mesajul îl va păstra alături de ursuleţul de pluş, iar pralinele….delicioase. Astfel, cu ajutorul florăriei BucheteTrandafiri.ro am putut să fiu alături de cumnata mea şi de cel mai mic membru al familiei.

Trandafirii nu sunt doar nişte simple flori. Petalele lor sunt încărcate de semnificaţii ascunse, codate în culorile vii cu care i-a înzestrat natura. Nu poţi greşi dacă alegi BucheteTrandafiri.ro!

Acest articol participă la proba 18 din cadrul SuperBlog 2015!

2 gânduri despre “Zâmbete la buchet

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 18. Zâmbete la buchet

Lasă un răspuns

