Școală Step by step sau școală normală?

Peste un an, fetița mea cea mare…care numai mare nu mi se pare 🙂 va începe școala….grupa 0….Nu-mi vine sa cred cât de repede a trecut timpul, parcă ieri o aduceam de la maternitate și era cât o lingură…apoi mergeam la cămin, grupa mică și, de câte ori o lăsam acolo dimineața ochii i se inundau de lăcrămioare. Nu a fost un copil „urlăcios”, cum am văzut că erau la ea în grupă, dar tot plângea și ea când o lăsam. În prima zi, am plecat plângând de la cămin și toată ziua m-am gândit la ea…oare mai plânge, oare  a mâncat ceva, oare a dormit….

Dar anii au trecut și acum merge cu drag la colegii ei și la doamnele educatoare, pe care le iubește foarte mult. Acum nu numai că nu mai plânge, dar când se întâmplă să rămână o zi acasă este foarte supărată….așa cum s-a întâmplat săptămana trecută, când a trebuit să rămână acasă doua zile, pentru că a făcut febră.

Acum trebuie să o înscriu la școală…și întrebarea mea este…o școală cu program normal sau să meargă la „Step by step”? Încă nu ne-am hotărît. Înclinam pentru o școală „Step by step”, pentru că programul meu de muncă de 8 ore este destul de lung și ajung târziu acasă. Nu știu cât chef mai are ea să facă lecții dupa ora 18:00…va fi destul de obosită. Acolo și-ar face lecțiile cu un învățător, ar fi cu mai mulți copii și nu ar mai trebui să stăm să le facem atat de târziu când ajung eu acasă.

Pe de altă parte, mă gândesc că depinde de dascăl…dacă nu va face nimic acolo și eu oricum va trebui să fac în fiecare seară, ar fi același lucru ca atunci când ar merge la o școală cu program pâna la 12.

Trebuie să analizez ambele opțiuni și să mă hotărăsc ce e mai bine pentru fiica mea. Voi unde aveți copiii înscriși sau unde vreți să îi înscrieți?

Lasă un răspuns

