Frumuseti de la Dresslink!

Saptamana trecuta va aratam ce frumusenii mi-au sosit de la Dresslink. Astazi am dat o noua comanda, pe care o astept cu nerabdare. Nici n-am apasat bine pe butonul „Send”, ca as fi vrut sa si primesc comanda.

Haideti sa va arat ce am luat de data asta:

Colanti

18094-350350-18094-G

Mi-au placut enorm acesti colanti, imitatie blug, elastici, cu imprimeu de fluture; i-am ales pe culoare albastra si nu m-au costat decat 3.86 $; un chilipir, desigur. Spuneti-mi voi ce colanti asemanatori as fi luat de la noi cu banii astia?!?! Nu as fi gasit nici pentru fiica mea la pretul asta, dar pentru mine…

Cizme

SV028590-1

De cum le-am vazut, am zis ca trebuie sa le am. Sunt foarte frumoase si calduroase, cu siguranta. Imi place foarte mult modelul, sunt extrem de „fashion” si…ati ghicit..n-am dat deloc mult pe ele 20.72 $. Hmmm…o nimica toata..cu 25 $ mi-am luat o pereche de cizme si o pereche de colanti extrem de frumosi.

Voi nu ati luat nimic de la Dresslink?

Un gând despre “Frumuseti de la Dresslink!

Lasă un răspuns

