Promovarea aplicatiei de social media

Mugio Social ofera un instrument complet de publicare sociala. Interfata de publicare, orientata catre productivitate, ne permite sa programam si sa gestionam publicatii sociale. Puterea publicatiei este amplificata de atunci cand suntem capabili de a obtine un raport detaliat al moduluio de publicare facut; cum au fost generate mai multe clickuri, care retea a produs aceste clickuri, ce moment al zilei, etc.
opp_image_1_34
Mugiosocial ofera perspective puternice in conturile sociale: trendurile membrilor, activitatea si angajamentul, ganduri si sentimente ale membrilor, interesele lor, distribuirile lor geografice, nivelurile educatiei, genul, ocuparea fortei de munca, precum si nenumarate alte valori.
Cu aceste informatii, puteti imbunatati rentabilitatea investitiei prin cresterea aspectelor relevante ale prezentei voastre sociale si pentru a face cat mai multi bani. Veti putea compara conturile voastre sociale si veti putea intelege diferenta dintre ele, atunci cand vine vorba despre impactul lor asupra afacerii dumneavoastra.
Strategia de marketing pentru aplicatie social media este un plan de actiune. Este ghidul tau pentru a-ti atinge scopurile. In primul rand trebuie sa stabilesti un buget si un timp alocat. Desi platformele in sine pot fi folosite gratuit, este intotdeauna un pret si anume suma pe care o vei cheltui pentru intretinerea contului sau suma pe care o vei plati cuiva sa faca asta. Apoi trebuie sa stabilesti un manager pentru Social Media. Acesta trebuie sa fie un scriitor grozav, sa stie despre relatiile publice, sa aiba experienta in relatiile cu clientii, sa fie organizat, sa fie creativ, sa aiba calitati de design grafic, sa fie disponibil sa invete, astfel incat sa fie capabil sa se tina la curent cu trendurile si noutatile. Urmatorul pas ar fi sa iti stabilesti scopurile. Trebuie sa abordezi retelele de Social Media cu scopul de a fi grozav si a oferi valoare produselor tale. Intreaba-te ce poti face tu pentru cumparatorii tai, nu ce pot face ei pentru tine. Ia in considerare scopurile pe termen lung si scopurile pe termen scurt. Vanzarile ar trebui sa fie un scop pe termen lung, nu pe termen scurt. Apoi trebuie sa selectezi pe ce canale sociale vrei sa fii activ: Facebook, Linkedin, Google+, Youtube, Instragram, Twitter. Daca abia ai inceput pe Social Media, a posta pe Facebook si Twitter de doua sau trei ori pe saptamana este perfect. Consecventa este importanta. Daca planuiesti sa postezi de doua sau trei ori, pastreaza formula asta pentru o perioada. Creste frecventa doar cand poti fi constant cu alte posturi aditionale.
 
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s