Cu sculele electrice potrivite, și tu poți fi un meșter priceput!

  • Draga mea, răspunde tu la ușă, te rog. Cred că este curierul cu sculele electrice GTools, pe care le-am comandat acum două zile de la Makita.
  • Gata, iubire, acum te poți apuca de lucru, nu mai ai scuze că nu ai scule cu ce să îți faci treaba.
  • Asta așteptam…coletul cu scule electrice profesioniste.

logo-vector-striped

După ce  ne-am mutat, ne-am amenajat căsuța noastră conform dorințelor noastre, dar tot au mai rămas mici detalii de pus la punct, pe care le-am tot amânat. Pe unele dintre ele, din lipsa sculelor necesare. De exemplu, ne chinuim să facem deasupra mașinii de spălat câteva rafturi, în care să pun prosoapele de baie și lenjeriile de pat. Într-un final, a sosit momentul mult așteptat. Soțul meu făcuse deja rafturile, din pal, mai rămăsese să facă prinderea în perete. Cu mașina de găurit cu percuție pe care am pus-o în coș printre primele, a prins rafturile in perete și a reușit să termine ceea ce mie mi se păruse atât de greu de executat.

Foarte încântată, m-am apucat de treabă. Am pus pe rafturi toate prosoapele si lenjeriile de pat, bucurându-ma ca un copil mic de lucarea executată de soțul meu.

În timpul acesta, m-am uitat pe geam și m-a bufnit râsul. Dragul meu soț, îmbrăcat intr-o salopeta de blugi și o șapcă în cap, cântând „Puşca şi cureaua lată/ ce bărbat am fost o dată….” aranja gazonul cu maşină pentru cosit Makita pe care tocmai o primise în colet. Arăta exact ca în filmele acelea siropoase…grădinarul spaniol, sexy,  care tunde gazonul :))

Untitled

Dorinţa mea cea mai mare, dar şi a fetelor este să avem un foişor, unde să putem lua vara masa. Făcuse soţul mai demult o schiţă, dar nu ne apucasem încă de el. Acum am hotărât că sosise momentul.

Mai întâi am făcut o rama pentru podea, pe care urma să o punem pe şase cuburi de beton. După ce  am măsurat şi iar măsurat, a venit cu un boloboc să traseze linia dreaptă, am săpat şi am turnat betonul. În magazie aveam scândurile, pe care le-am tăiat la 3 m şi la 4 m, deoarece aşa hotărâsem că va fi baza foişorului: de 3 x 4 m. Ne-a ajutat foarte mult motofierăstrăul Makita, foarte bun şi foarte eficient, de foarte mare ajutor în proiectul nostru.

Untitled

Am şlefuit bine fiecare scândură cu un şlefuitor electric. Am pus stâlpii în picioare şi i-am unit cu traverse, folosind şuruburi ascunse iscusit sub mici cepuri de lemn.

Foarte importante mi s-au părut sculele electrice folosite; fără unelte bune şi potrivite, munca noastră ar fi fost de 10 ori mai grea şi mult mai frustrantă.

A urmat acoperişul, pe care l-am făcut dintr-un OSB destul de gros, ales de soţ „să nu facă burtă”, pe care l-am îmbrăcat cu o membrană bituminoasă; aici s-a chinuit soţul foarte mult să o monteze. Dacă cineva se hotărăşte să pună un sul de membrană bituminoasă pe acoperiş, vă sfătuiesc sa vă alegeţi o zi mai răcoroasă, altfel riscaţi să vă chinuiţi să dezlipiţi folia transparentă, rămânând cu bucaţi de bitum pe sub unghie.

Foarte mulţumiţi de rezultat, am hotărât să continuăm cu gărduţul ce înconjoară foişorul într-o altă zi, urmând să facem şi o căsuţă pentru păsărele, precum şi multe suporturi pentru ghivecele mele de flori…de fapt, ale soţului, că el le îngrijeşte şi le dă apă.

Untitled

E greu doar în doi și sunt unele etape unde e chiar imposibil. Dacă nu aveam ajutoare în momentele cheie ,nu l-am fi terminat nici până astăzi. Așa că mulțumim Makita pentru sculele folositoare. Dar se poate. Și acum că e gata… ni s-a părut ușor 🙂

Acest articol participă la proba 15 din cadrul SuperBlog 2015!

Lasă un răspuns

