Momentul mult asteptat!

Privind la fiica mea cea mare, de 5 anisori, retraiesc si acum momentul fericit in care am aflat ca voi fi mamica. Ce frumos suna acest cuvant: MAMICA!!!! Imi aduc aminte ca m-am trezit dimineata la ora 5 cu sufletul la gura, asteptand sa vad doua liniute pe test. Si…au aparut!

Fericirea a fost maxima, mai ales ca ne doream un copil de ceva vreme, dar intarzia. Imi doream un baietel, eram aproape sigura ca este baiat, dar…Dumnezeu a vrut sa fie o fetita frumoasa si dragalasa. Sarcina a fost fara probleme, nu tu pofte, nu dureri, ma simteam usoara ca un fulg, desi nu eram atat de usurica. Daca as sti ca as mai avea asa sarcina, as mai face inca un copil. Desi a doua sarcina a fost foarte diferita, cu dureri, probleme…dar despre asta vorbim altadata.

Imi aduc aminte cum ii cantam fetitei si ea era atat de linistita, ii placea sa ii cante mami, cateodata dansa in burtica. Seara, la culcare, se invartea si imi mai dadea cate un piciorus. II spuneam noapte buna, iar ea parca ma intelegea si imi raspundea cu un ghiont micut. A fost o incantare sa o am in burtica, sa stiu ca pentru ea sunt speciala. Cand au trecut cele 9 luni de zile, aveam o urma de regret ca nu o sa mai simt minunea in burtica, dar in acelasi timp eram foarte emotionata si bucuroasa ca imi voi intalni printesa.

Am plecat de dimineata catre maternitate, insotita de sotul, emotionat si el, care imi ducea bagajul. Asteptam cu fericire sa imi tin in brate minunea. Am facut cezariana…nu am putut sa nasc normal, dar mi-am revenit destul de repede dupa operatie. Dimineata la ora 11:15, intr-o zi de marti, pe data de 22.06.2010 a venit pe lume prima printesa din viata noastra Antenolia-Maria, un copil dorit si extrem de iubit, un copil care este rasfatat de intreaga familie, cu o greutate de 2700 gr si 49 cm lungime.

Anii au trecut si acum este o adevarata domnisoara, foarte cocheta si harnicuta, deja o ajuta pe mami la diverse treburi prin casa – bineinteles la cele la care poate. O fetita minunata, pentru care ii multumesc Domnului in fiecare zi.

Lasă un răspuns

