De unde sa inchiriez un mos craciun?

Va vine sa credeti sau nu, dar fiica mea deja a facut scrisoarea pentru mos Craciun. Da, da, stiu…mai sunt aproape 2 luni pana cand vine mosul, dar ea este atat de nerabdatoare, incat in fiecare zi ma intreaba: „Mai e mult pana vine mos Craciun, mami?”

Toti copiii il iubesc si il asteapta cu nerabdare pe mos Craciun. Imi aduc aminte cum eram si eu copil…nici nu prea puteam sa dorm in ajun asteptandu-l; iar dimineata saream din pat direct la brad sa vad ce cadouri frumoase am primit de la mosu. La fel face si fiica mea. De exemplu, anul trecut…. pentru ca ador bucuria pe care o exprima chipul ei cand primeste cadouri, acestea au aparut sub brad, in timp ce ea dormea pe la 12 noaptea. Dar, parca stia ca au sosit cadourile mult visate, s-a trezit si s-a dus la brad si a inceput sa tipe: „Mami…tati…veniti repede, a sosit mosul!”

Am intrebat-o daca e multumita de cadouri si mi-a spus ca da, dar tare mult si-ar fi dorit sa il intalneasca pe mos. De aceea, m-am gandit ca anul acesta, mos Craciun sa vina personal sa ii aduca darurile. Dar…intrebarea este…de unde sa inchiriez un mos craciun?

mos-craciun-1

M-am apucat sa caut pe internet, in speranta ca le voi aduce fiicelor mele un mos Craciun incarcat cu daruri pentru ele. Astfel am gasit o echipa profesionista, ca raspuns la intrebarea mea: de unde sa inchiriez un mos Craciun.

MOTIVE pentru care am ales aceasta echipa

1 Servicii de calitate: Sunt animatori foarte bine pregatiti, ursitoare cu studii in actorie si canto, cu experienta, peruci care imita parul natural, baloane qualatex si pictura pe fata de la snazaroo.

2 Echipa tanara si profesionista: Este o echipa foarte bine pregatita, care isi da silinta pentru a semana cat mai bine cu personajele prin machiaj profesional, costume asemanatoare si accesorii pe masura. Sunt atenti la fiecare detaliu, fiindca acestea fac diferenta intre aceasta echipa si alte firme.

3 Spectacol unic in Romania cu Ursitoare Botez: Pe langa ursit, exista si un cantec emotionant special conceput pentru bebelus, daruri simbolice, petale de flori, povestitor si coloana sonora ambientala.

4 Accesibilitate! Venim oriunde doriti: oriunde sunt chemati, ei vin: la domiciliu, acasa, la gradinita, la locuri de joaca, la restaurant, petreceri corporate etc.

5 Pasiuni: personajele disney, jocurile, pictura si modelajul de baloane.

Sunt sigura ca fetele mele vor fi foarte incantate de mos Craciun, iar Ante sigur ii va spune si o poezie mosului si ii va multumi pentru toate cadourile frumoase pe care le va primi!

Lasă un răspuns

