Cele doua minuni din viata mea!

Si daca tot v-am povestit despre zilele minunate cand cele doua printese au intrat in viata noastra, acum va voi vorbi putin despre ele. Se iubesc foarte mult, lucru care ma bucura enorm. Este exact ce mi-am dorit de mica. Sa am doua fetite, care sa se iubeasca foarte mult. Sper ca, odata cu trecerea anilor si daca noi nu vom mai fi, ele sa se iubeasca la fel de mult.

Dimineata cand se trezeste Sofi, o cauta pe Ante..nana..asa cum ii spune ea. Ii spun ca a plecat la camin, dar se va intoarce la ora 4 si se vor juca impreuna. Cand ajunge Ante acasa, Sofi ii sare in brate..si sta numai dupa ea. Este foarte fericita cand o vede si o ia in brate si o pupa….este o imagine la care imi dau lacrimile, sincer.

Sofi este putin mai rauta..vrea jucaria cu care se joaca Ante, dar daca ea ia o alta jucarie, o arunca pe cea pe care tocmai i-a dat-o si o vrea pe cea pe care a luat-o. Este foarte ambitioasa, chiar daca are doar 1 an si 5 luni…toata lumea trebuie sa faca cum vrea ea. Nu accepta NU…plange si tipa. Ma bucur ca Ante e mai domoala si ii accepta toanele, desi se mai enerveaza si ea cateodata si mai tipa la ea…lucru care Sofiei nu ii place deloc.

Cu toate astea, sunt multumita ca ele se iubesc si se inteleg. Sunt doua firi total opuse, foarte diferite. Sunt minunile din viata noastra. Meseria de mamica este cea frumoasa meserie, mi-as dori sa pot sa stau acasa cu ele pana cand intra la scoala macar, dar acest lucru nu este posibil. Nu ne permitem financiar sa traim doar dintr-un salariu, mai ales ca sunt foarte multe cerinte deocamdata din partea Antenoliei; va sosi si vremea cand Sofia va cere si ea, si, atat eu, cat si sotul ne dorim sa nu le lipseasca nimic. Ca orice parinte, cred eu!

Lasă un răspuns

