Al doilea moment mult asteptat!

Si pentru ca v-am povestit de fetita mea cea mare, nu pot sa nu v-o prezint si pe mezina. Este la fel ca si Antenolia un copil dorit si iubit. In ziua cand am aflat ca sunt insarcinata, am fost la fel de fericita. Imi doream sa ii aduc Antenoliei o surioara, sa fie doua surori care sa se iubeasca toata viata. Dumnezeu mi-a ascultat dorinta si mi-a trimis inca o fetita frumoasa si dragalasa.

Dupa cum va spuneam, de data aceasta sarcina nu a mai fost atat de usoara…au fost anumite probleme. Dupa ce am aflat ca sunt insarcinata, bucuria mi-a fost umbrita de o veste fff trista: doctorul nu era sigur ca voi putea pastra sarcina si ca o voi duce la bun sfarsit. Am plans enorm de mult cand am aflat aceasta veste. Ma trezeam dimineata rugandu-ma la Dumnezeu sa nu permita asa ceva, ma culcam cu aceeasi rugaciune.

Mergeam la doctor, la control, cel putin o data pe saptamana; acelasi lucru imi spunea: speram..asteptam…cuvinte care imi sfasiau sufletul. Antenolia vorbea cu micuta si ii spuneam sa stea linistita acolo, sa nu o mai supere pe mami, sa nu o mai faca sa planga. Mi se rupea sufletul cand o auzeam spunand lucrurile acestea.

Pana intr-o zi, cand am mers la control, iar doctorul mi-a spus: A trecut pericolul, sarcina este prinsa bine, ne vedem peste o luna. Rugamintile mele au fost ascultate. Urma sa mai aduc pe lume inca o printesa. Eram atat de fericita! Cred ca nu am fost mai fericita niciodata ca atunci cand am auzit ce mi-a spus doctorul.

Dupa acesta zi, sarcina nu a mai avut probleme. Micuta a stat la mami in burtica pana cand a venit timpul sa iasa afara, sa ne cunoasca, sa o vada pe mami, sa il vada pe tati, sa o cunoasca pe surioara care, in fiecare seara pupa burtica si ii spunea: „Noapte buna, surioara”.

Si intr-o zi de miercuri, la ora 12:40, Sofia Elena a hotarat sa isi cunoasca parintii si surioara. A avut o greutate de 2780 gr si 50 cm lungime. Aproape la fel ca si Antenolia. Un copil la fel de frumos si dragalas.

De acum, ii multumesc Domnului pentru cele doua minuni din viata mea!

Lasă un răspuns

