Scenariu de nuntă, la Golden Tulip Times

  • Alo! Buna, draga mea Diana. Ce faci?
  • Eu, bine…voi? Sper ca stati confortabil…am sa va dau o veste super!
  • Pai..spune mai repede, caci m-ai facut curioasa maxim!
  • Aseara am primit…ghicesti? Nu, normal..iti spun eu..inelul de logodna si cererea in casatorieeeeeeee….peste 4 luni, pe 19 martie 2016, mai exact, voi fi miresica. Ce spui? Te bucuri?
  • Bineinteles ca ma bucur…sunt foarte fericita pentru voi! Felicitari, ma bucur enorm pentru voi si…sa fie intr-un ceas bun!
  • Stai…ca n-am terminat! Acum vine partea grea pentru tine. Am nevoie sa ma ajuti cu organizarea nuntii, avand in vedere ca este atat de scurt timpul….Ce spui? Ma ajuti? Pleaseeeeeee 🙂
  • Nici nu trebuie sa ma mai intrebi…cum sa nu-mi ajut surioara cea mica la pregatirea celui mai important si mai frumos eveniment din viata ei!! Va fi o onoare pentru mine!

Asa a sunat convorbirea mea din dimineata aceasta cu sora mea. O veste foarte frumoasa…o nunta este intotdeauna o bucurie enorma, atat pentru cei doi miri, cat si pentru noi, familia lor.

Si cum nu imi place sa las pe maine ceea ce pot face azi, am luat o foaie de hartie si am trecut cu pixul: Nunta 19.03.2016. Pentru inceput este nevoie de o locatie..asta trebuie sa cautam, localul unde, dupa cununia civila si cea religioasa, ne retragem cu totii pentru a ciocni o cupa de sampanie si a le ura mirilor casa de piatra si multa fericire. Este foarte importanta alegerea localului. De aceea, amintindu-mi de colega mea de liceu, care a facut nunta acum o luna, am sunat-o sa aflu mai multe detalii despre localul unde au sarbatorit: restaurant Good Old Times

Mi-a placut foarte mult localul si ce mi-a placut cel mai mult este ca nu mai trebuie sa ne gandim unde sa cazam toti invitatii care vin din provincie, hotelul Golden Tulip Times, din care face parte restaurantul Good Old Times pune la dispozitie cazare de 4* , cablu TV, acces Internet wireless, aer conditionat.

photo

La restaurant am fost intampinati de o doamna administrator foarte draguta. Dupa ce i-am explicat despre ce este vorba, i-am spus ca suntem deschisi la orice propunere venita din partea lor, adevarati profesionisti, care acorda atentie fiecarui detaliu si incearca sa ofere oaspetilor sai momente de neuitat.  Ne-au aratat mai multe fotografii cu amenajarea salii, din care am ales culoarea galbena, atat pentru fetele de masa, cat si pentru funditele de la scaun, dar si florile ornament de pe mese.

12063316_10153708553340561_5551117836290026909_n

Dupa ce ne-am pus de acord cu decorarea salii, am continuat cu un alt aspect important pentru o nunta perfecta: muzica. Doamna ne-a propus DJ-ul restaurantului, un DJ profesionist, care combina toate genurile muzicale astfel incat sa anime nunta, iar invitatii sa se distreze cu totii, indiferent de varsta. Am avut doar o dorinta, ca dansul mirilor care sa deschida nunta sa fie acesta:

Este melodia lor preferata, pe care au dansat prima data…a ramas melodia lor de suflet, sigur ii va incanta alegerea. Restul playlistului am lasat la alegerea DJ-ului.

Dupa ce am discutat si de muzica, a mai ramas sa hotaram meniul. Am ales meniul „Bali”, all inclusiv premium, care include meniul din oferta, pachetul de bauturi Premium Full Base, sampanie la sosirea invitatilor si la tort, aranjamente florale, aranjamente mese asortate, serviciu DJ si tort.

ev2015_3

So…bon appetit si distractie placuta, dragii mei miri si dragi invitati. Va veti distra la cea mai frumoasa nunta ever – dupa a mea, off course 😛

Good-Old-Times-Gallery-3-1024x682

Acestea fiind spuse, termin cu „si vor trai fericiti pana la adanci batraneti”, fericire la care a contribuit restaurantul Good Old Times. Daca vreti sa fiti la curent cu noutatile, va invit sa acordati un like paginii de facebook Good Old Times Restaurant.

Acest articol participa la proba 13 din cadrul SuperBlog 2015!

2 gânduri despre “Scenariu de nuntă, la Golden Tulip Times

Lasă un răspuns

