Trăiește cu eleganță!

Eleganta este atunci cand interiorul este la fel de frumos ca exteriorul” – Coco Chanel

Pentru mine, eleganta nu se refera strict la stilul vestimentar…ci si la comportament, atitudine, gesturi. Un om elegant este un om care stie ce este respectul, un om manierat. Un om elegant este un om care stie sa vorbeasca, cand anume sa vorbeasca si ce anume sa vorbeasca. Un om elegant este un om care stie sa se exprime.

Toate acestea le-am invatat de la parintii mei. Mama mea m-a invatat sa nu ies niciodata din casa fara sa fi facut un dus in prealabil. „Degeaba te imbraci frumos,  cu stil, elegant,  si iti dai cu o tona de parfum pe tine, daca mirosesi a transpiratie.” – imi spunea mama mea. „Cand deschizi gura sa vorbesti, gandeste-te de doua ori inainte sa spui ceva…e posibil la o noua analizare a ceea ce vrei sa spui, sa te razgandesti.”

Tatal meu, fost cadru militar, m-a invatat sa nu ies niciodata cu hainele necalcate. „Ti-ar placea sa mergi la o intalnire, iar baiatul respectiv sa vina cu o camasa necalcata, botita, mototolita? Acum gandeste-te cum ai arata tu cu o bluza necalcata, o fusta botita sau o rochie mototolita? Urat, nu?” El intotdeauna isi calca hainele la dunga, asa invatase din armata si asa ii ramasese i se parea normal; considera ca aspectul fizic este o oglinda a sufletului.

Ei m-au invatat ca orice om trebuie sa dea dovada de eleganta. Sunt fericita mamica a doua fetite frumoase si dragalase si mi-ar placea sa le transmit ceea ce eu am invatat de la parintii mei, dar si de la alti oameni cu care am interactionat, mai mult sau mai putin in viata. Sa fiu un model demn de urmat pentru ele, asa cum si parintii mei au constituit primele modele din viata mea.

O legenda a codului vestimentar, pe care o admir foarte mult este Coco Chanel, un adevarat model de urmat in viata si o adevarata legenda in industria modei. In incercarile de a revolutiona lumea, Coco Chanel si-a dorit sa fie diferita. Si a reusit…acesta fiind cheia succesului in orice domeniu, nu numai in moda.

Un alt model de referinta pentru mine este Eli Laslean, un nume de referinta al modei romanesti, o prezenta discreta, dar plina de rafinament. Am aflat ca anul acesta, la 24 ani de activitate in lumea modei, a devenit prima stilista a Primei Doamne, Carmen Iohannis.

Ellis-mic-250x250

La casa de moda Ellis gasesti un univers al modei in care armonia si bunul gust se imbina perfect. Daca avem nevoie de o consultanta specializata in alcatuirea garderobei, putem apela cu incredere la sfaturile Elenei Laslean.

Pentru tot ce a facut pentru mine, am incercat sa ii ofer dragei mele mame o tinuta care sa o avantajeze. Si pentru ca sunt niste profesionisti in adevaratul sens al cuvantului, am primit posibilitatea de a beneficia de un sejur de 2 zile – mama mea, la Arad, cazarea oferita de casa de moda Ellis, pentru a avea parte de tinuta de vis pe care si-o doreste.

Untitled

Pentru a primi sprijin in proiectele noastre profesionale si personale, dar si un sprijin in alegerea directiei dorite, a aparut comunitatea on-line pentru femei Chic-Elite. Am intrat foarte curioasa in aceasta comunitate, nu stiam exact ce reprezinta si cum ne poate oferi ajutor. Am gasit aici mentori care pot raspunde la intrebarile noastre. Un mentor este o sursa de inspiratie, un model, un sprijin. Este acea persoana care ne determina sa evoluam spiritual, profesional, personal, ajutandu-ne si indrumandu-ne.

ChicElite_slogan-300x284

Aici am aflat ca ingredientul principal al reusitei este munca, neintrerupta cateodata. La aceasta se adauga o gandire pozitiva, inspiratie, un suflet curat si multa dorinta.

Daca doriti sa faceti parte din aceasta superba comunitate feminina va invit sa intrati si pe pagina de facebook Chic-Elite si sa acordati un like, pentru a fi mereu primii care aflati noutatile postate aici.

Acest articol participa la proba 12 din cadrul SuperBlog 2015!

Un gând despre “Trăiește cu eleganță!

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 12. Trăiește cu eleganță!

Lasă un răspuns

