Cele mai frumoase rochite!

Acum cateva saptamani, sora mea mi-a dat cea mai frumoasa veste: in curand va fi miresa. Cumnatul meu si-a luat inima in dinti si a facut in sfarsit cererea pe care o asteptam cu totii de ceva vreme. Sunt foarte emotionata! Surioara mea cea mica..care nu mai este atat de mica..va fi miresica. Si pentru ca am doar cateva luni la dispozitie, am inceput sa imi caut o rochita adecvata pentru acest eveniment. Am intrat in toate magazinele cu rochite de ocazie…nimic nu era pe gustul meu. De felul meu, nu sunt foarte pretentioasa, dar de data aceasta este vorba despre un eveniment foarte important in familie: sunt sora miresei, deci am nevoie de o rochita care sa ma puna in valoare, asadar nu orice rochita indeplineste conditiile.

O prietena mi-a recomandat Aisle Style, un magazin online, care ofera rochite pentru cele mai frumoase evenimente din viata noastra. Indiferent ca esti in cautarea unei rochite simple sau a uneia mai elaborate, rochitele Aislestyle se potrivesc cu orice varsta si orice stil.

Aici am gasit exact ceea ce cautam: Purple Bridesmaid Dresses, o superba rochita purple, minunata din toate punctele de vedere. Aici gasiti diferite tipuri de rochite, de toate culorile si marimile, care sigur va multumi si pe cel mai carcotas client.

BRIDESMAID_01_01

Si pentru ca am descoperit o multitudine de rochite albe de mireasa, Vintage Wedding Dresses, i-am recomandat si surorii mele cateva modele care mi-au placut foarte mult. Printre ele, va arat rochita care, daca as mai face nunta inca o data, cu siguranta as purta-o.

4c66fab2b6c66a0c8609998797396546.image.365x518

Am iesit bucuroasa din magazin, cu o rochita minunata comandata si pe care  astept sa o imbrac in cea mai frumoasa zi a surorii mele. Ce spuneti? Va plac rochitele?

Un gând despre “Cele mai frumoase rochite!

Lasă un răspuns

