Toni vs. Toni Jr., talentele celor mai mari fani brânză

delaco_fan_branza_proof2-250x250

In sfarsit reusesc sa ma intind si eu in pat, dupa o zi obositoare. Deschid televizorul…din camera alaturata aud: „Vau patu”….Ciulesc urechile si ma gandesc ca era prea frumos sa fiu lasata sa ma odihnesc macar 10 minute. Ce-or mai fi vrand acum maimutelele mele? Maimutelele sunt cele doua fetite ale mele, de 1 an si 4 luni, respectiv 5 ani si 4 luni. Ma ridic si ma duc sa vad despre ce este vorba.

Le vad stand langa un stand improvizat, iar Sofi se uita spre Ante cu ochisorii ei mari: „Vau patu!”. Ante ii raspunde: „Nu asa…vreau sa stiu de ce vrei branzica, nu cate vrei”.

  • Vau patu!
  • Nu..nu…spune-mi ceva despre branza de la Delaco…uite, asa cum spune Toni Delaco..vreau branzica pentru ca e mai pufoasa decat pisicuta mea asta, care e pufosenia cea mai pufoasa.
  • Vau patu, nana! (asa o striga Sofi pe Ante – nana)
  • Offf…deci..eu sunt Toni Delaco, iar tu Toni Jr; trebuie sa imi spui ce te atrage la branzica, exact ca la reclame, de ce esti fan branza. Stii reclamele…ramai cu ochii pe televizor cand apare cate una si repeti – Vreau patru! – dar ai vazut ca trebuie sa spui de ce le vrei, altfel nu le primesti. Ai inteles?
  • Vau patu!
  • Nu..ca asa eu nu ma mai joc cu tine! Gata..nu mai facem nici o reclama..hai, du-te la mami si lasa-ma sa trag singura dubla asta!

Ma bufneste rasul si intru in camera.

  • Ce e, mami? – o intreb pe Ante
  • Nu pot mami sa lucrez cu ea…am incercat sa ii explic, dar nu reusesc!
  • Pai, mai mami, ea e mica, nici nu stie sa vorbeasca bine…ea cere si tu ii spui ce iti place tie la branzica Delaco. Nu vrei asa?
  • Nu…pt ca Toni Jr vorbeste si el…si spune..mai fina ca mangaierea lui mami, adica a ta, dupa ce iei..stii tu..foarte bine la desen; mai gustoasa ca invidia colegelor dupa ce apari cu o rochie noua la camin…asta trebuie sa spuna..sa recomande branzica..dar ea..nu si nu..nu vrea sa ma asculte!
  • Pai tie de ce iti place branzica Delaco?
  • Off…mai mami..ai uitat..in primul rand pentru pufoseniile pe care le primesc o data cu branzica asta pufoasa, apoi este mai pufoasa decat pulovarul meu pufos pe care mi l-a adus mosu anul trecut si care imi place foarte mult, stii ca m-ai certat ca am vrut sa dorm cu el, mai pufoasa decat obrajii astia pufosati – apucand-o pe Sofi de obrajori…acuma stii?
  • Mami, dar daca imi mai spui inca un motiv de pufosenie si eu va aduc o branzica sa degustati, ce zici?
  • Mai mami, adu-ne branzica mai intai ca am ramas fara inspiratie, dar cum o gust, cum sigur imi vine mie o idee.

album

carusel-2-620x330

Ma duc razand spre bucatarie, iau o branzica si 2 lingurite si le duc sa manance. Fetele astea ale mele sunt niste nazdravane, mai ales cea mare care, pe zi ce trece, ma uimeste cu perlele pe care le scoate din gurita.

Ar fi trebuit sa le inregistrez si sa i le trimit lui Toni Delaco sa le dea si lor un rol in reclamele lui. Sigur ar fi avut un si mai mare succes la vanzare, cu asa pufosenii care sa laude pufoasa lui!

11401203_841720102580633_4735854275312597253_n

Acest articol participa la proba 11 din cadrul SuperBlog 2015!

7 gânduri despre “Toni vs. Toni Jr., talentele celor mai mari fani brânză

  1. Sa-ti traiasca printesele. Sunt foarte uimita de asemanarea de varsta dintre ai tai si ai mei. Baiatul are 5 ani si 8 luni, iar fetita cea mica are 1 ani si 5 luni. Uimirea este mai mare, fiindca de obicei am un talent de a-mi atrage cunostinte si ulterior sa-i transform in prieteni (reali sau online) , si apoi sa descopar asimilari in trairi si experiente de viata . 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: SuperBlog | Proba 11. Toni vs. Toni Jr., talentele celor mai mari fani brânză

Lasă un răspuns

