Allview te invita sa participi la Toamna Bloggerilor!

Vai, dragelor, am uitat sa va anunt ceva foarte important: participati la „Toamna Bloggerilor” si puteti castiga unul din premiile suplimentare puse la bataie de sponsori. Mai aveti timp…se termina pe 01 noiembrie si inca mai sunt 4 campanii active la care puteti participa:

  1. Campania ITPremium

Puncte Bonus: 25 Puncte
Deadline:29 Octombrie 2015

2. Campania OnlineBijoux

Puncte Bonus: 30 Puncte
Deadline:29 Octombrie 2015

3. Campania Allview #5

Puncte Bonus: 27 Puncte
Deadline:30 Octombrie 2015

4. Campania EVOLIO #2

Puncte Bonus: 30 Puncte
Deadline:31 Octombrie 2015

tb-ba-2015-header

Astfel, toti bloggerii inscrisi in campania Toamna Bloggerilor pot participa la o campanie, doua sau la toate campaniile. Va invit pe toti sa va inscrieti in campanie, nu se stie de unde sare norocul si puteti castiga premii frumoase.

Dupa cum ati citit, una dintre campanii este oferita de catre Allview, o companie romaneasca ce produce, importa si distribuie telefoane mobile. Este un brand care s-a dezvoltat foarte rapid in ultima perioada la noi in tara, in special datorita serviciilor gratuite, precum si a facilitatilor oferite alaturi de produsele sale.

logo-allview

Am intrat pe site-ul lor si am fost placut impresionata de produsele pe care le ofera si mai ales de un foarte bun raport calitate-pret. Acest smartphone mi-a facut cu ochiul de cand am pasit prima data in magazinul virtual: Allview X2 Soul Lite.

legatura_-_x2-soul-lite

Este un telefon dual sim, cu sistem de operare Android, camera foto principala 8 MP si camera foto secundara 5MP. Recunosc ca nu ma pricep foarte bine la aceste specificatii tehnice; pentru mine cel mai bun telefon este cel a carui baterie rezista cat mai mult, cu o camera foto foarte buna, astfel incat sa imortalizez cele mai importante momente din viata mea. O prietena mi-a recomandat acest smartphone, spunandu-mi ca il are si ea si este foarte multumita de el.

Tot aici am descoperit o tableta foarte interesanta WI10N PRO, care reprezinta imbinarea perfecta a utilitatii, elegantei si performantei.

00-Wi10N-PRO_-_Copy

Tableta 2 in 1 cu tastatura ruleaza sistemul de operare Windows 10, are doua camere foto si doua difuzoare, memorie RAM 2 GB si memorie flash 32 GB. O poti utiliza ca o simpla tableta, foarte usor de transportat atunci cand pleci in delegatii, dar si ca notebook, atasandu-i tastatura inclusa in pachet.

Am ramas foarte incantata de produsele pe care le-am descoperit pe siteul Allview si cu siguranta, data viitoare cand voi vizita virtual magazinul va fi pentru a comanda macar unul dintre produsele pe care vi le-am aratat.

Lasă un răspuns

