Ajutor pentru un laptop muribund!

Ajutor!!! Am de scris pe blog si tocmai acum m-a lasat laptopul. Ce sa fac? Am nevoie urgenta de ajutor! Pun mana pe telefon si imi sun sotul, bineinteles: „Dragul meu, nu se mai deschide laptopul…ce ma fac? Vino repede sa il iei si sa il duci la doctor!”

„Stai, draga mea, sa il sun pe colegul meu, care tocmai a avut o problema cu laptopul…sa vedem unde l-a reparat.”

„Bine, dragule, dar misca-te repede ca am nevoie de el.”

Dupa cateva minute, ma suna sotul si imi spune ca a rezolvat. Mi-a dat un numar de telefon si mi-a spus ca este vorba despre un magazin online care comercializeaza produse de cea mai buna calitate. Am sunat in secunda doi si mi-a preluat apelul o doamna foarte draguta, care m-a intrebat exact ce probleme am cu laptopul. Dupa ce i-am explicat eu, mi-a recomandat o baterie noua, beneficiind de transport gratuit prin curier si de asemenea o garantie de 12 luni.

baterie-laptop-samsung-r610

Magazinul se numeste ART IM COM SRL si ofera clientilor cele mai bune oferte si servicii. Printre beneficiile pe care le gasim aici, va voi enumera doar cateva, urmand sa va convingeti voi cand veti apela la ei:

  • transport gratuit prin curier in orice localitate
  • suport online 24 din 24, 7 din 7
  • diferite reduceri pentru clientii fideli
  • rate fixe fara dobanda
  • o gama foarte mare de produse
  • drept de retur in 15 zile
  • plata prin numerar, card bancar si transfer bancar

it-premium

Pentru mine, laptopul este foarte important. Nu imi pot imagina ce s-ar intampla daca ar muri definitiv, in sensul ca, nu ar mai putea fi reparat. Sigur as pleca imediat la magazin pentru a cumpara altul. De aceea, ajutorul primit de la ItPremium a fost foarte mare, au fost foarte prompti si seriosi, curierul a sunat a doua zi acasa cu noua baterie, iar eu sunt iarasi multumita ca imi pot face treburile cu el in continuare. Si inca o bila alba: au preturi foarte bune comparativ cu alte magazine de genul.

Un gând despre “Ajutor pentru un laptop muribund!

Lasă un răspuns

