Fericirea într-o cană

Ador diminetile sa ma trezesc in mirosul aburind al cafelei. Ma impleticesc ca un om baut pana la bucatarie, cu nasul dupa aburii cafelei de dimineata. Daca insa cafeaua se gaseste intr-o cana haioasa, care sa ma binedispuna, atunci ziua devine una perfecta pentru mine. Nu ma pot trezi fara ceasca mea de cafea, care arata cam asa:

cafea

In timp ce savurez cafeaua dimineata, navighez pe internet, vorbind cu prietenii, citind cate o stire mai importanta sau verificand emailurile primite. Intr-una din zile, nu stiu cum am reusit, dar am nimerit exact in paradisul canilor, raiul acestora pe pamant: la MagazinuldeCani.ro. Este un magazin online, plin cu cani fel de fel, cani crosetate, cani pictate, cani personalizate…nu mi-a venit sa cred cate cani frumoase si originale gasesti aici.

Am ales o cana originala, din portelan. De ce am ales aceasta cana? Boabele de cafea parca imi faceau cu mana si imi strigau: „Diana, nu vrei sa vezi ce gust delicios va avea cafeaua pe care o vei sorbi in fiecare dimineata dinauntrul meu?” Si nu am mai stat pe ganduri..am pus-o in cosul de cumparaturi, insa nu am dat drumul la comanda pana nu i-am ales si fiicei mele o canuta pentru cafeaua ei – a se citi cacao cu lapte 😀

cana-expert-in-cafea-ZXqdA

Aceasta este cana de cafea care imi va servi licoarea datatoare de viata pentru mine.

cana-pisicuta-pis-pis-pis-Mjfix

Si aceasta este cana amuzanta pentru fetita mea, pe care am luat-o in numar de 2…sa nu fie suparare intre printese. Ambele iubesc pisicile, si sunt sigura ca aceasta cana va fi o incantare si o bucurie pentru ele.

Aceasta cana pentru copii imi aduce aminte de vremurile cand fetita mea era mititica si imi aducea carticica „Alba ca Zapada” si ma ruga sa i-o citesc. O stia pe de rost…atat de tare i-a placut povestea. Eram insarcinata cu cea de-a doua fetita si o citeam cu mare drag. In timp ce citeam, pitica din burtica era foarte linistita. Cand ma opream din citit, simteam cate un ghiont…ii placuse si ei povestea si vroia sa o mai auda inca o data. Cu siguranta, o voi comanda si pe aceasta, tocmai pentru ca imi aduce aminte de perioada frumoasa cand asteptam inca o printesa in viata noastra. Acum sunt o mamica fericita a 2 fetite frumoase si dragalase.

cana-alba-ca-zapada-pQ0g5

Pentru a fi la curent cu orice noutate, am intrat si pe pagina de facebook si am acordat un like pt MagazinuldeCani.ro, ceea ce va invit si pe voi sa faceti.

Acest articol participa la proba 10 din cadrul SuperBlog 2015!

10 gânduri despre “Fericirea într-o cană

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 10. Fericirea într-o cană

Lasă un răspuns

