Bratarile, personalizate prin gravura – o minunatie!

Fie ca iti plac accesoriile mari si puternic colorate sau esti adepta unui stil mai discret, stii deja importanta unei bratari accesorizate cum trebuie pentru a crea o tinuta perfecta. Bratarile le poti combina in functie de nuantele hainelor sau poti, dimpotriva, sa le folosesti pentru a contrasta puternic cu acestea. Sunt foarte multe variante de asortate, iar stilistii ne recomanda sa nu iesim niciodata pe usa fara sa fim accesorizate.

Cand am fost ceruta de sotie, de catre sotul meu, pe langa inelul de logodna am primit si o bratara cu simbolul Infinity din argint 925, cu inchizator de argint si imitatie lant din argint. Am fost foarte incantata de acest dar minunat (iubesc bratarile, niciodata nu imi ajung cate am).

Dar si mai mult imi place bratara la un bebe mic. 🙂 Dupa ce am nascut prima fetita, am cautat pe toate siteurile specializate de pe Internet, in cautarea bratarii perfecte. Si intr-un final am gasit-o: o bratara gravata cu aur 24K, cu banut de 0.5 mm grosime si o greutate de 0.84 gr, pe care l-am gravat cu poza fetitei, astfel incat, cand va fi mare sa aiba o amintire frumoasa de pe vremea „bebelusiei”.

Dupa ce a crescut, bratara ramanandu-i mica, am pus-o in cutiuta cu amintiri, unde ii pastrez buricul, motul, rochita de la botez, amprenta manutei si a piciorusului de bebe, si alte lucruri care sunt semnificative si importante pentru mine, ca mama.

Am intrat din nou pe internet, in cautarea brataricii perfecte, si…bineinteles ca am gasit: o bratara cu fotografie, tehnologie unica de incastrare, pandantiv din argint placat cu aur, in forma de inimioara, snur din bumbac cerat 1.5 – 2 mm grosime. Aceasta tehnologie folosita pentru confectionarea brataricii permite rezistenta la UV, la spalare, precum si alte intemperii.

Pe langa brataricile care mie mi-au facut cu ochiul, va mai arat cateva modele frumoase:

opp_image_2_41 opp_image_1_41

Voua care va place mai mult? V-ati cumparat bratari personalizate prin gravura? Sau doriti sa va achizitionati?

Lasă un răspuns

