Cum ar fi lumea dacă n-ar exista cauciucul?

Buna dimineata/ te iubesc/ buna dimineata/ iti soptesc…„Offff…deja este ora 06:00, ma anunta telefonul…gata, cu somnul, a inceput o noua zi. Noaptea a trecut foarte repede, nu degeaba suntem in secolul vitezei; timpul se scurge atat de repede, trebuie sa profitam la maximum de fiecare clipa, ca si cum aceasta ar fi ultima.

Ma dau jos din pat, ma spal si ma grabesc spre bucatarie sa imi beau cafeaua. Urmeaza exercitiile pe banda de alergare. Acesta este momentul meu de liniste. La 07:30 trebuie sa o trezesc pe Ante, sa o pregatesc de camin, apoi se va trezi si Sofi si nu voi mai avea timp pentru mine. Deci am o ora numai pentru sufletelul meu, asa ca profit la maxim de ea, de „ora mea magica”.

Banda mea de alergat…ce m-as face fara ea?!?! Nu-mi mai pot imagina cum ar fi daca nu as avea-o. Ramane cea mai buna achizitie, de fapt cel mai frumos cadou pe care l-am primit de la sotul meu.

banda-de-alergare-Elastimpex_SuperBlog

O intrebare foarte buna…cum ar fi daca nu ar exista cauciucul? Brrr….oribil…ma infioara numai gandul ca ar trebui sa imping cu mana toate cumparaturile in supermarket, fara benzi transportoare…si sunt multe, frate, familie mare, cerinte foarte multe din partea copiilor, necesitati la fel de multe…cred ca as face scurta la mana. Hmmm…nu eu, ci sotul, dar tot horror ar fi.

La fel de horror ar fi sa nu existe masini. Nu-mi pot imagina dimineata drumul spre camin, pe jos, cu una bucata copil somnoros si morocanos. Sa merg in brate cu 16 kg…m-ar cocosa cu siguranta. La fel ar fi si fara caruciorul Sofiei. Abia a invatat sa mearga si ii place foarte mult, dar oboseste repede si fara „masina” ei nu stiu cat de des am mai iesi la plimbare. Si iesim foarte des, o data dimineata doar noi doua si o data dupa-amiaza, dupa ce vine Ante de la camin. Si acum iar ne lovim de necesitatea cauciucului: Ante ar fi privata de bicicleta ei, cu care adora sa se plimbe in fiecare zi.

Dar nu trebuie sa imi fac probleme din aceasta cauza, pentru ca atat timp cat va exista Elastimpex Romania, nu vom fi privati de aceasta minunata inventie: cauciucul. Firma Elastimpex produce o gama larga de benzi transportoare din cauciuc, placi si covoare tehnice din cauciuc, oferind servicii complete de vulcanizare la rece si la cald, suport tehnic, precum si asistenta.

logo_elastimpex_superblog-sponsor-2015

Cauciucul este un termen general, definind polimere elastice din guma. Exista cauciuc sintetic, principala caracteristica a acestuia fiind elasticitatea si cauciuc natural, de origine vegetala. In anii 1800, Macintosh a dizolvat cauciucul solid in pacura si a utilizat solutia obtinuta la fabricarea manusilor de cauciuc, a galosilor si a stofelor impermeabile. In 1839, Goodyear a combinat sulful cu cauciucul, acesta devenind mai tare si mai rigid.

Benzile transportoare de uz general sunt formate dintr-o carcasa textila, care confera rezistenta la rupere si fetele din cauciuc care acopera aceasta carcasa, cu scopul de a proteja structura de rezistenta. Aceasta banda transportoare de cauciuc de uz general se utilizeaza in toate domeniile de activitate in care are loc transportul de materiale: agricultura, materiale de constructie, industria chimica, industria auto, reciclarea deseurilor, linii de productie.

img_elastimpex_benzi_textil_uzgeneral1155

Pffff…gata, s-a terminat si momentul meu, multumita ca exista cauciucul si firma Elastimpex, careia ii datorez banda mea de alergare si ca intrebarea „Cum ar fi lumea dacă n-ar exista cauciucul?” ramane o singura intrebare. Astfel, trebuie sa pretuim benzile transportoare, care ne ajuta foarte mult in viata de zi cu zi, realizand importanta cauciucului. Mai bine ma grabesc sa o trezesc pe Ante, sa o pregatesc, sa nu intarziem.

Acest articol participa la proba 9 din cadrul SuperBlog 2015!

4 gânduri despre “Cum ar fi lumea dacă n-ar exista cauciucul?

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 9. Cum ar fi lumea dacă n-ar exista cauciucul?

Lasă un răspuns

