Vrei să fii magician?

Il zaresc si inima incepe sa imi bata tare, picioarele abia mai reusesc sa le urnesc si sunt sigura ca m-am inrosit pana in varful urechilor. Trece pe langa mine si ma atinge usor cu cotul, zambind si vorbind…dar nu cu mine. Suspin si oftez usor…din nou nu m-a observat, indiferent cu ce m-as imbraca sau cum m-as machia sau coafa. Ma simt oarecum ratusca cea urata, ma simt invizibila…exact cum imi doream in copilarie sa fiu, pentru ca parintii mei sa nu ma mai poata certa de fiecare data cand faceam vreo boacana.

In fiecare seara cand ajung acasa, ma intind in pat si imi fac zeci de scenarii in minte..ce i-as putea spune daca ar observa ca exist, cum m-as purta – sperand ca nu voi fi prea copilaroasa. Si adorm gandindu-ma doar la El. Ma trezesc cu speranta ca astazi voi fi remarcata de el si de fiecare data raman dezamagita de invizibilitatea mea.

Ajung acasa si ochii imi cad peste parfumul Mad Potion pe care mi-l cumparasem cu cateva zile inainte. Il ador! Misterios si jucaus, notele de vanilie, mosc si ambra sunt perfecte pentru zilele mele mohorate! Este „noul pilon” al colectiei Katy Perry in colaborare cu Coty din anul 2015. Compozitia sa sexy vanilie-mosc se deschide cu acorduri de orhidee de vanilie, bujor si mosc. Inima include o mixtura de vanilie Borbon, petale de iasomie si mosc delicat si moale, in timp ce baza surprinde cu arome orientale de vanilie, ambra si mosc sexy. Si atunci realizez ca mi-ar trebui un parfum magic, cu ajutorul caruia il voi face pe EL sa se indragosteasca de mine.

superblog-katy-perrys-mad-potion-coty-sponsor-superblog-226x300

Caut intr-un cufar de langa pat si scot cartea cu vraji si bagheta magica, cumparate de mama in copilarie – cand imi doream sa fiu un magician renumit si caut vraja pentru parfumul ideal. Iau o cratita destul de incapatoare si ma gandesc ce ingrediente minune sa folosesc. Intind mana si culeg o raza de luna si 2-3 stele, le arunc in cratita, pun si cateva sarutari, cateva lacrimi si un oftat, dar si vreo 3-4 zambete, petale de trandafir si un liliac (ador cum miroase liliacul), putina fericire si le las sa fiarba. Ma mai uit prin jur…parca ii mai trebuie ceva, dar nu imi dau seama ce…arunc si o iasomie si putin mosc…hmmm…acum cred ca este gata. Amestec totul, citind vraja si torn amestecul intr-o sticluta. Gata, acum pot sa ma culc linistita.

Ma trezesc dimineata si ma imbrac…imi dau cu parfumul sperantei, asa l-am denumit si plec multumita. Miroase irezistibil, sunt sigura ca de data asta voi fi remarcata. Ma simt exact ca si Katy Perry atunci cand a creat Mad Potion fragrances.

coty_proba-superblog-parfum-katy-perrys-mad-potion1-226x300

Si…iata-l…simt ca raman fara aer si inima o ia la galop. Trece pe langa mine si il aud: „Mmmmm. Ce parfum incantator! Il ador!” Bineinteles ca am fost invitata la cina…si da…m-am dus. Deci, pana la urma, s-a dovedit ca sunt un mic magician. Multumesc Katy Perry pentru inspiratie!

Acest articol participa la proba 8 din cadrul SuperBlog 2015!

3 gânduri despre “Vrei să fii magician?

Lasă un răspuns

