Shopping with shoespie – nice and easy with just a click!

Astazi am descoperit un magazin online foarte frumos si cu foarte multe produse minunate. Este un site de incaltaminte, dar gasesti aici si genti, cu foarte multe modele interesante: http://www.shoespie.com/

Mi-au atras atentia in special cizmele calduroase si pufoase pentru iarna, poate si pentru ca vine anotimpul meu preferat – iarna. Ador zapada, dar si sarbatorile specifice, impodobirea bradului, sunetul clopoteilor si mirosul ametitor de cozonaci proaspat scosi din cuptor.

Warm and Comfortable Snow Boots with Buckle

10677190_1

Imi plac la nebunie aceste cizmulite imblanite, care sigur vor tine de cald picioarelor mele in anotimpul rece care urmeaza. Talpa groasa imi sugereaza o caldura pe care o voi simti de fiecare data cand le voi purta.

New Arrival White PU Wedge Heel Ankle Boot

10851894_9

Un alt produs din wishlistul meu sunt aceste cizmulite foarte trendy, elegante si deosebit de frumoase, pe care le-as purta impreuna cu o rochita midi si un palton cu blanita alba. Deja ma si vad posesoarea acestor cizmulite si simt ca voi intoarce privirile tuturor pe strada. Nu-i asa?

New Arrival Knee High Snow Boots

10676752_7

Va mai prezint o pereche deosebit de draguta si de eleganta, si calduroasa in acelasi timp, aceasta pereche de cizme lungi si imblanite sunt perfecte pentru troienele cu care ne-a obisnuit iarna in ultimii ani. Culoarea ivory mi se pare deosebita, dand o tenta de eleganta acestor cizme frumoase.

Cheap Fashion Tassel Knee High Boots

11151567_28

Pentru doamnele  care sunt adepta tocurilor, chiar si iarna, aceste cizme stil cowboy mi se par destul de dragute, elegante si confortabile, in acelasi timp. In ultima perioada, m-am dezobisnuit sa port tocuri, dar acest tip de toc mi se pare destul de OK. Deci, vi le recomand si pe acestea. Va plac?

Shoespie Tote Handbag

11489675_1

Intrucat la inceput va spuneam ca aici gasiti pe langa incaltaminte si genti, va prezint o geanta care mie imi place foarte mult. O gasiti si pe alte culori: rosu, negru, albastru, dar movul acesta mie imi place cel mai mult.

De asemenea, va invit sa va aruncati un ochi si aici http://www.shoespie.com/C/Stiletto-Heels-101409/, consider ca sunt extrem de frumosi pantofii acestia Stiletto, iar acestia de aici http://www.shoespie.com/C/Peep-Toe-Heels-101410/ sunt superbi, dar preferatii mei sunt cei de aici http://www.shoespie.com/C/Platform-Heels-101408/.  Voi ce parere aveti?

V-am prezentat doar cateva modele, cele care mi-au atras mie atentia in mod deosebit, dar sunt mult mai multe modele, astfel incat va invit sa vizitati siteul http://www.shoespie.com/ si sa va convingeti de ceea ce v-am spus.

Un gând despre “Shopping with shoespie – nice and easy with just a click!

Lasă un răspuns

