STAR – în fiecare zi. Deschis nelimitat la îndeplinirea viselor

Cineva mi-a pus o intrebare: „Ce ai face cu 5.000 de euro?”. M-am tot gandit…si mi-am imaginat o camera plina cu pantofi, rochii, pantaloni, fuste, camasi, genti, cosmetice & co….Hmmmm…orice doamna care se respecta are sute de haine si accesorii. Stiti vorba aia: niciodata nu e de ajuns ce ai!

Mi-am spus: Stop, Diana….pentru ca esti o mamica iubitoare, care ar face orice pentru printesele ei, gandeste-te la ce isi doreste fiica ta ( cea mare, caci cea mica inca nu se pronunta la dorinte – momentan :P) cel mai mult si mai mult: o vacanta la Disneyland – Paris, sa intalneasca personajele sale preferate din desene, pe Mickey si Minnie, printesele, pe Donald. De fiecare data cand este intrebata ce isi doreste, acesta este raspunsul ei: „Sa merg sa ma imbratisez cu Minnie si Mickey!”

disney3_un8l

download

De unde 5000 euro? Am aflat din surse sigure ca, Banca Transilvania ofera clientilor sai un program de loialitate STAR Card, care aduce multe beneficii celor care au card de cumparaturi STAR.

logo-BT-banca-transilvania-sponsor-superblog-2015-300x107

Cu acest card STAR poti cumpara si in rate fara dobanda de la magazinele partenere programului, in numar de peste 6.500.

logo-card

Interesant este ca, pentru toate cumparaturile facute primesti puncte STAR cadou, 1 punct= 1 leu. Si mai interesant, este faptul ca il poti folosi si in strainatate.

mecanism

Asa incat am inceput sa caut o oferta pentru o vacanta la Dineyland si am gasit la Christian Tour, care este partener al programului de loialitate STAR, o oferta foarte buna cu 3 nopti la Disneyland Hotel pentru noi, doi adulti si 2 copii cu varsta < 7 ani, beneficiind si de 4 zile de intrari in cele 2 parcuri si demipensiune gratuita, adica optiune de pranz sau cina si 1 snack gratuit de persoana.

Si pentru ca este extra-mega fascinata de jucariile de la Noriel m-am bucurat enorm cand i-am gasit pe lista partenerilor la programul STAR, pentru ca astfel ii pot cumpara toate jucariile pe care si le doreste si pe care eu nu mi le permit.

Si cum nu il pot uita pe sotul meu iubit, as merge la Dedeman, care de asemenea este partener, si i-as cumpara sculele de care este atat de incantat si pe care, din lipsa finantelor, nu si le-a putut lua.

Intrucat de felul meu sunt foarte generoasa, bineinteles ca nu as uita de toate persoanele dragi mie si le-as face si lor un mic cadou, avand in vedere ca sunt atat de multe magazine partenere si am de unde alege.

Intrebarea zilei este: Voi ce ati face cu 5.000 de euro? Iti doresti un telefon nou sau vrei sa vizitezi Parisul? STAR este cardul de cumparaturi cu care iti poti lua in rate fara dobanda tot ce iti doresti si care iti aduce puncte pentru fiecare cumparatura facuta.

Acest articol participa la proba 7 din cadrul SuperBlog 2015!

Un gând despre “STAR – în fiecare zi. Deschis nelimitat la îndeplinirea viselor

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 7. STAR – în fiecare zi. Deschis nelimitat la îndeplinirea viselor

Lasă un răspuns

