Ce fel de ştampilă eşti tu?

Astazi vreau sa va vorbesc despre stampile Colop. De ce Colop? Pentru ca este cea mai mare firma de distributie in domeniul stampilelor din Romania, fiind in acelasi timp si  lider in privinta protectiei mediului, avand o experienta de peste 10 ani.

logo

Firma Colop ofera pe langa stampile cu amprenta de carbon neutra, si produse ecologice: stampile realizate din plastic reciclat si stampile realizate din materiale inovatoare – biopolimeri biodegradabili. Gasiti aici tusuri si tusiere pentru stampile, dar si tusuri speciale pentru marcarea diverselor suprafete si materiale – ambalaje alimentare, oua, carne, branzeturi, textile, plastic, etc. Toate stampilele Colop sunt fabricate in Uniunea Europeana, in cele doua locatii de productie: Austria si Cehia.

Cea mai mare bucurie am avut-o cand, la nunta noastra, sotul meu mi-a daruit o stampila Colop Printer 50GT, pe care am personalizat-o cu numele nostru si data nuntii. Cum am reusit sa facem asta? Simplu – am intrat in programul de personalizare si am urmat pasii indicati! Cu aceasta minunata stampila ne-am personalizat invitatiile de nunta, cardurile pentru bani si marturiile.

stampila_casatorie_colop_superblog

Am fost felicitati pentru idee si intrebati de unde am cumparat acest simbol al „unui nou inceput” pentru noi. Cu mandrie, am recomandat tuturor stampilele Colop, explicandu-le ca le poti personaliza cu ce doreste fiecare, in functie de evenimentul pentru care este necesara stampila.

Dupa ceva timp, fetita noastra a gasit Stampila noastra a Fericirii. A fost foarte incantata de ea, ca model, dar si de amprenta pe care o lasa pe hartie. Vazand cat de mult ii place, m-am hotarat sa ii fac o bucurie si i-am personalizat o stampiluta micuta, special pentru ea.

SB1

Unica, pentru ca asa este si ea pentru noi. Si mi-am dorit ca peste ani si ani, aceasta stampila sa ii aminteasca ca este unica pentru noi, indiferent de varsta.

Eu m-am identificat cu Stampila Fericirii, aceasta avand un loc de cinste in casa noastra. Voi ce fel de stampila sunteti?

Acest articol participa la proba 3 din cadrul SuperBlog 2015!

Lasă un răspuns

