Un cadou frumos de la Dresslink!

Astazi am facut prima comanda la Dresslink si sunt foarte incantata de produsele achizitionate.  Cu suma de 20 $ mi-am luat o fustita superba si o jacheta minunata. In magazinele de la noi nu as fi reusit sa imi cumpar nici macar fusta cu acesti bani, dar la Dresslink am gasit lucruri foarte frumoase si la preturi foarte bune.

Va voi arata si voua produsele comandate sa imi spuneti ce parere aveti, dar nu inainte sa va anunt ca, fustita a avut si free shipping. Minunat, nu credeti?

Fusta este superba, exact pentru anotimpul de afara.

SV027363-1

Jacheta este absolut superba; se asorteaza atat la fustita, cat si la o pereche de blugi.

16821-1

Mie mi se par superbe; le ador si abia astept sa imi ajunga comanda. Sunt convinsa ca va urma si o a doua comanda! 🙂

Voi ce spuneti? Ati gasit ceva interesant de comandat pe Dresslink.com?

2 gânduri despre “Un cadou frumos de la Dresslink!

Lasă un răspuns

