Leapsa: “Cum mi-a schimbat Internetul viata? ”

Nu cred ca as mai putea trai fara internet…pe calculator, tableta sau telefon, sunt non-stop conectata la internet. Vorbesc cu prietenii pe facebook, scriu pe blog, ascult muzica, ma uit la filme,aflu starea vremii, joc jocuri, caut retete sau multe alte lucruri…internetul este un loc de unde te poti informa despre orice doresti sa stii.

19-clickuri-viteza-maxima-prin-care-ajungi-de-la-un-capat-la-celalalt-al-internetului_1_size1

Toata lumea are Internet, chiar si la stana, unde branza se vinde pe Internet si se transforma in tehnologie. Daca inainte, mioarele si cainii erau prietenii baciului, in ziua de astazi a aparut tehnologia. Astfel, baciul verifica preturile pe forumuri, socializeaza cu colegii pe facebook, unde de asemenea tine legatura si cu familia sa. Un sondaj facut a aratat ca 3/4 dintre gospodariile din Romania au un smartphone, iar 1/3 – o tableta.

Astfel, dragii mei, va invit la o leapsa despre internet. Mai jos sunt raspunsurile mele la cateva intrebari despre internet, intrebari la care va provoc sa raspundeti si voi:

 – De cati ani ai acces constant la Internet?

Am acces constant la internet de cand parintii mei mi-au cumparat primul calculator, in anul 2005, deci de 10 ani. Eram in primul an la Masterat si aveam nevoie neaparat de calculator, avand cursurile pe CD. Atunci am semnat si contractul cu o firma distribuitoare de internet. A fost una dintre cele mai fericite zile…primisem si un calculator si internet.

– Care este prima ta amintire legata de navigarea pe Internet?

Prima amintire legata de Internet este despre Mirc…parintele Messengerului de astazi. Asa cunosteai persoane noi, vorbeai si te imprieteneai cu baieti si fete din alte orase, chiar tari.

– Ce faci zilnic pe net? (Citesti stiri, te documentezi, asculti muzica, lucrezi, scrii pe blog, vorbesti cu prietenii, faci cumparaturi online? )

In fiecare zi intru pe Internet..sa verific starea vremii, sa joc un joc si sa ascult muzica; de asemenea vorbesc cu prietenii pe messenger si scriu pe blog. Insa cel mai mult imi place sa intru si sa caut diverse lucruri pentru fetitele mele.

– Cand ai descoperit bloggingul? (Ai blog hostat gratuit sau cu plata? Cum ti-ai promovat blogul?)

Am descoperit bloggingul in urma cu un an, aproximativ; pe pagina de facebook, unul dintre prieteni daduse un share la un articol de pe blogul sau. Am citit articolul si mi s-a parut interesant, si de atunci urmaresc anumite bloguri; iar cand apare un articol nou, sunt anuntata pe email. Am blog hosting gratuit, pe care l-am promovat pe facebook si pe google+, si incerc prin SEO, dar nu ma prea pricep.

– Cum crezi ca ar fi viata ta acum fara Internet?

Sincer, nu imi pot imagina viata fara Internet. De dimineata, cand ma scol si pana seara tarziu cand adorm, sunt cu telefonul sau tableta in mana. Beau cafeaua dimineata cu prietenii pe facebook, citind mailurile sau diferite stiri. Seara inainte de culcare, verific agenda yahoo si urez o noapte linistita prietenilor. Deci clar nu as putea rezista fara internet. 🙂

– Cum crezi ca va arata viitorul Internetului?

Internetul lucrurilor se poate extinde foarte mult, de la aplicatii in economie pana la aplicatii in sistemul de invatamant. Cu totii vom putea beneficia de aceasta evolutie naturala a tehnicii de azi care deja incepe sa se intample. Vom fi conectati permanent la sistemele importante pentru noi si vom avea acces instant la date importante sau chiar vitale.

internetul-lucrurilor-300x207

Voua cum v-a schimbat Internetul viata?

Lasă un răspuns

