“Cum ar arata nunta visurilor mele”

couple

Pe 20 octombrie se implinesc 8 ani de cand am raspuns tare si raspicat DA in fata ofiterului de stare civila. A fost una dintre cele mai fericite zile din viata mea; am fost o mireasa sfioasa, dar care stia exact ce isi doreste de la acest eveniment. Pe sotul meu il stiam deja de 4 ani, stabilisem data nuntii cu un an in urma; si tot de atunci au inceput sacrificiile pentru ceea ce urma – cea mai frumoasa nunta. Am strans fiecare banut, dar nu imi pare rau…am organizat nunta exact asa cum ne-am dorit.

Sotul meu este cel mai iubitor si romantic barbat; sunt foarte norocoasa ca l-am cunoscut. Si bineinteles ca as mai spune inca o data un DA tare, din care sa reiasa cat sunt de fericita.

Nu as schimba nimic…nici rochia, nici muzica; poate doar locatia, de data asta mi-as dori sa fie undeva in aer liber. As imbraca o rochita de printesa, exact cum am visat in copilarie, si asa cum am avut si acum 8 ani, vezi aici.

22354_1_1274691643

Si pentru ca o mireasa nu este completa fara buchetul de mireasa, acesta mi se pare cel mai potrivit.

buchet-crini-trandafiri-gypsophila_3_

Bineinteles ca nu pot uita de lumanarile de nunta, care trebuie sa se asorteze cu buchetul miresei.

lumanari-nunta

La fel de importanta este si locatia; mi-ar placea sa fie undeva in aer liber, cu o arcada pe sub care sa pasim noi doi, urmati de parintii spiritual – nasii, de parinti, frati, surori, rude si prieteni.

2009120372315-858-Locatii Nunti Evenimente in Aer Liber Bacau 1

Petrecerea ar incepe pe aceasta melodie, pe care eu o ador si care ni se potriveste perfect, mie si sotului meu. Pentru restul petrecerii am foarte mare incredere in DJ-ul pe care l-am avut la nunta; a stiut sa tina invitatii numai pe ringul de dans, ceea ce a facut sa fie „o nunta perfecta”, si ii multumesc pentru acest lucru.

Cum ar arata nunta visurilor tale?

Lasă un răspuns

