AnimalulFericit.ro, un pet shop pentru iubitorii de animale

„Cainele este singura fiinta de pe Pamant care isi iubeste stapanul mai mult decat pe el insusi”.

logo_animalul_fericit(new)(small)

De ce imi iubesc catelul?In primul rand, il iubesc pentru dragostea pe care mi-o arata mie si fetitelor mele; apoi, bucuria cand ajung acasa, sare, da din coada si latra fericit ca ma vede. Il am de cand era cat o palma; avea doar trei saptamani cand l-am primit; acum are 8 ani, dar a ramas aceeasi catelusa jucausa.

Pentru ca il iubesc atat de mult si doresc sa ii ofer tot ce este mai bun, bineinteles ca, in materie de hrana caini apelez la petshop Animalul fericit.ro. De ce imi place acest magazin online? Simplu…aici e papa bun pentru Mickey…adora tot ce ii cumpar de aici; si, pura coincidenta sau nu..de fiecare data cand soseste curierul cu coletul de la Animalul fericit.ro, ea este foarte bucuroasa si sare pe baiatul de la curierat, parca ar vrea sa ii multumeasca ca ii aduce numai bunatati.

Intotdeauna produsele au fost ambalate corespunzator, iar livrarea s-a facut in cele mai bune conditii de transport si depozitare; livrarea comenzilor a durat intre 1-4 zile lucratoare si este gratuita in Bucuresti pentru comenzi mai mari de 50 lei, si in tara, pentru comenzi mai mari de 150 lei.

430462_363640423721939_1318676738_n

De cate ori lipsesc de acasa mai multe ore, nici nu ajung bine in fata usii, ca draguta mea catelusa imi simte mirosul si mai ca ii vine sa iasa prin usa si sa ma intampine asa cum stie ea mai bine: sarind pe mine si lingandu-ma de zor. Ce dovada mai frumoasa de dragoste decat sa vezi bucuria din ochii catelului, de fiecare data cand te vede!?

De cate ori Mickey se gudura pe langa fetita mea sa mai primeasca o portie de mangaieri sau joaca, este un semn cat de mult o indrageste si cat de mult o iubeste. Dovada poza de mai sus 🙂

Daca va iubiti animalul de companie si va doriti sa manance tot ce este mai bun si mai sanatos, intrati pe Animalul fericit.ro si veti vedea ca veti ramane client fidel al acestui magazin online, atat pentru calitate, cat si pentru seriozitate.

Lasă un răspuns

